رییس دانشگاه علمی کاربردی؛

سال تحصیلی دانشجویان علمی کاربردی از شنبه آغاز می شود

1399/06/12 - 20:15 - کد خبر: 26247 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه علمی کاربردی از آغاز سال تحصیلی دانشجویان این دانشگاه از شنبه خبر داد و گفت: کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی دانشگاه در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ باید افزایش یابد.

به گزارش نصر، دکتر محمدحسین امید در هفتمین جلسه هم اندیشی با اعضای هئیت رئیسه و نمایندگان روسای مراکز آموزشی استان‌ در خصوص لزوم توجه به افزایش کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی دانشگاه در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تاکید کرد: ثبت‌نام همزمان برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه از روز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه شروع شده است و سال تحصیلی مراکز این دانشگاه نیز از شنبه ۱۵ شهریور ماه شروع می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه روحیان مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی به تشریح دستورالعمل انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی پرداخت و گفت: این دستورالعمل بعد از تصویب و به همه واحدهای استانی ابلاغ خواهد شد و براساس این دستورالعمل دانشجویان نمونه برای روز دانشجو(۱۶ آذر) انتخاب خواهد شد.
سپس بدری معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص افزایش شهریه نیم‌سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، نحوه اخذ مطالبات از بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز استفاده از فرصت‌های موجود برای اخذ وام دانشجوییی توضیحاتی ارایه کرد.
همچنین بروجردی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز اعلام کرد آیین‌نامه شورای پژوهش و فناوری و کارآفرینی در شورای مرکزی تصویب شده است.
انتهای پیام/
سال تحصیلی دانشجویان علمی کاربردی از شنبه آغاز می شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار