وزیر امور خارجه؛

تمام وقت خود را برای ناکام کردن تلاش‌های‌ دشمن اختصاص داده‌ایم

1399/06/12 - 19:51 - کد خبر: 26246 نسخه چاپی

نصر: وزیر امور خارجه با بیان اینکه برای تامین منافع ملی از هر کوششی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: بنده و همکارانم در وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه‌روزی تمام وقت خود را برای ناکام کردن تلاش‌های رژیم ترامپ و صهیونیست‌ها اختصاص داده‌ایم.

به گزارش نصر، محمدجواد ظریف روز چهارشنبه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره برخی اخبار منتشره در زمینه غیبت وی در نشست‌های هیات دولت اظهار داشت: در شرایطی که رژیم ترامپ و صهیونیست‌ها تمامی تلاش خود را برای فشار اقتصادی، سیاسی و امنیتی بر جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده‌اند، بنده و همکارانم در وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه‌روزی تمام وقت خود را برای ناکام کردن این تلاش‌ها اختصاص داده‌ایم.
وزیر امور خارجه تصریح کرد: بنده و همکارانم در وزارت امور خارجه از هیچ اقدامی برای سربلندی کشور و برافراشته‌ ماندن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی بر فراز سفارتخانه‌های ایران در سراسر جهان کوتاهی نکرده‌ایم بلکه با دیپلماسی فعال و مبتکرانه حتی در شورای امنیت ملل متحد این پرچم مقدس را همچون خاری در چشمان آمریکا و اذنابش نشانده‌ایم.  
ظریف افزود: سه پیروزی بی‌سابقه دیپلماتیک در شورای امنیت در همین چند هفته هدیه ناقابل دستگاه دیپلماسی به ملت بزرگ ایران در ایام هفته دولت است.  
وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: در این راه سخت اما پرافتخار اگرچه ابزار مناسب و متناسب نیاز است اما هیچ وقفه و کم کاری نخواهیم داشت و برای تامین منافع ملی از هر کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
انتهای پیام/
تمام وقت خود را برای ناکام کردن تلاش‌های‌ دشمن اختصاص داده‌ایم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار