به دنبال راه اندازی گشت‌های ویژه رسیدگی به تخلفات شهری صورت گرفت؛

افزایش قابل توجه آمار جلوگیری از تخلفات شهری در مناطق مختلف تبریز

1399/06/12 - 15:16 - کد خبر: 26232 نسخه چاپی

نصر: معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از افزایش قابل توجه آمار جلوگیری و رفع تخلفات شهری به دنبال راه اندازی گشت‌های ویژه رسیدگی به تخلفات شهری در ستاد مرکزی این معاونت خبر داد.

به گزارش نصر، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این خبر گفت: راه اندازی گشت‌های رسیدگی به تخلفات شهری در ستاد معاونت خدمات شهری و اجرایی در راستای تقویت فعالیت گشت‌های فعال در مناطق دهگانه شهرداری صورت گرفته است و با راه اندازی این گشت‌ها افزایش قابل ملاحظه‌ای در جلوگیری از تخلفات شهری مشاهده می‌شود.
او افزود: گشت‌های ستاد مرکزی رفع تخلفات شهری از اولین ساعات صبح تا ۱۲ شب با همراهی نیروهای انتظامی و پلیس راهور به صورت پیوسته عملیات رصد، جلوگیری و رفع تخلفات شهری را انجام می‌دهند.
قربانیان گفت: مقابله با سد معبر خودرویی، سد معبر مغازه‌ای، سد معبر طبق فروشان، تخلفات ساختمانی، جمع آوری متکدیان از سطح شهر، رفع مزاحمت ایجاد شده از طریق قرار گرفتن مصالح ساختمانی در معابر و پیاده روها از جمله وظایف گشت‌های ویژه رفع مزاحمت‌های شهری هستند که به صورت روزانه مورد اجرا قرار می‌گیرد.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز اعلام کرد: گشت‌های ستاد مرکزی با حضور ۵۰ نفر از نیروهای اداره کل پیشگیری از تخلفات شهری و با استفاده از پنج دستگاه خودرو زیرنظر اداره کل پیشگیری از تخلفات شهری فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/
افزایش قابل توجه آمار جلوگیری از تخلفات شهری در مناطق مختلف تبریز خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار