فرمانده انتظامی زنجان:

۱۸۶ کیلوگرم موادمخدر صنعتی و سنتی طی یک عملیات مشترک پلیسی کشف و ضبط شد

1399/06/12 - 16:00 - کد خبر: 26231 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس این استان طی دو عملیات مشترک پلیسی موفق به کشف و ضبط بیش از ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه و ۱۵۱ کیلوگرم تریاک شد.

به گزارش نصر، سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: بیش از ۳۵ کیلوگرم از این میزان مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شده از نوع شیشه و ۱۵۱ کیلوو ۵۰۰ گرم مابقی نیز تریاک است.
وی با بیان اینکه این میزان کشفیات از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های زنجان، اردبیل و کرمانشاه، صورت گرفته است به بیان یکی از این عملیات‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل در پی دریافت خبری مبنی بر ورود یک محموله مواد صنعتی به حوزه استان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
سردار جهانبخش افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با استقرار در آزاد راه زنجان - قزوین به سمت بیجار به یک دستگاه اتوبوس مسافری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی تصریح کرد: در این عملیات افزون بر ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر صنعتی از نوع شیشه که به طور ماهرانه ای جاساز شده بود از یک باند چهار نفره مواد مخدر کشف و اعضا باند نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های زنجان و کرمانشاه نیز ۱۵۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از درون یک دستگاه کامیون کشف و ضبط و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
انتهای پیام/
۱۸۶ کیلوگرم موادمخدر صنعتی و سنتی طی یک عملیات مشترک پلیسی کشف و ضبط شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار