استاندار اردبیل؛

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان اردبیل تکمیل می‌شود

1399/06/12 - 13:00 - کد خبر: 26213 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل تاکید کرد که دولت عزم جدی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزرشی استان را دارد و تا پایان دولت اغلب آنها به نتیجه می‌رسد.

به گزارش نصر، اکبر بهنامجو در نشست با مشاور وزیر ورزش و امور جوانان بیان کرد: با آغاز مراحل مقدماتی انتخاب مشاور و اختصاص اعتبار، روند اجرای پروژه‌های مهم ورزشی در استان تسریع می‌شود.
وی افزود: ۳۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز استادیوم علی دایی در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود این مجموعه تا پایان دولت دوازدهم کامل شود.
او گفت: تمام اقدامات از قبیل اختصاص برق، آب ، گاز و محوطه‌سازی در خصوص افتتاح سالن سرپوشیده دو و میدانی از طرف استانداری پیگیری می‌شود.
استاندار اردبیل تشریح کرد: برای اجرای خانه وزنه‌برداری استان نیز مشاور طرح انتخاب شده و در حال برآورد اولیه اعتباری است.
وی گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری برای استخر جانبازان نیز اعتبارات لازم اختصاص داده شده است.
خسرو تقایی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر نظارت فنی و مهندسی  وزارت ورزش و امور جوانان در این دیدار افزود:  اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بویژه سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی از سوی استان تخصیص یافته و پیگیری‌های خوبی نیز برای نگهداری این ورزشگاه در حال انجام است.
وی بیان کرد: تالار وزنه‌برداری ارببل هم  پیشرفت خوبی داشته و انتظار می‌رود دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
مشاور وزیر ورزش و امور جوانان در سفر به استان اردبیل از پروژه‌های نیمه‌تمام استان بازدید کرد و در جریان پیشرفت کارها قرار گرفت.
انتهای پیام/
پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان اردبیل تکمیل می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار