معاون وزیر صمت؛

شهرک صنعتی شماره دو خلخال راه‌اندازی می‌شود

1399/06/12 - 12:47 - کد خبر: 26211 نسخه چاپی

نصر: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: شهرک صنعتی شماره دو خلخال در منطقه گزاز این شهرسنان بزودی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش نصر، محسن صالحی‌نیا  در بازدید از زمین محل اجرای طرح شهرک صنعتی جدید خلخال در منطقه گزاز افزود: عملیات اجرایی این ناحیه همزمان با آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه فروسیلیس تا یک ماه آینده شروع خواهد شد.
او اظهارداشت: شهرک صنعتی گزاز خلخال در لیست شرکت‌های صنعتی کشور قرار گرفته ولی عملیات اجرایی آن شروع نشده و با توجه به تلاش استاندار اردبیل، فرماندار خلخال و نماینده خلخال و کوثر عملیات اجرایی آن بزودی شروع می‌شود.
وی گفت: این شهرک در ۲ بخش شامل حل مشکلات زیست محیطی و امکانات زیرساخت‌های اولیه منطقه و نیز اجرای طرح کارخانه فروسیلیس با توجه به آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین بیان کرد: علاوه بر ناحیه صنعتی خلخال در وسعت ۸۰ هکتار ، فاز ۳ شهرک شماره ۲ اردبیل در ۲ مرحله به میزان ۳۱۰ هکتار وارد فاز توسعه خواهد شد که عملیات اجرایی ۵۰ هکتار اول آن با قرارداد منقعد شده امروز آغاز شد.
وی با اشاره به حضور مناسب سرمایه‌گذاران در استان اردبیل و تقاضای بیشتر مناطق استان برای ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی افزود: عملیات توسعه‌ای در شهرک‌ها به وجود زیرساخت‌ها نیاز دارد که مقرر شد تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با افزایش ظرفیت و مجهز کردن امکانات اقدامی در جهت توسعه این شهرک باشد.
همچنین با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران طرح تولید انواع قطعات آسانسور در شهرک صنعتی  شهرستان کوثر کلنگ‌زنی شد.
انتهای پیام/
شهرک صنعتی شماره دو خلخال راه‌اندازی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار