خبر/

نام غیرمعمول ایلان ماسک به پسرش داد

1399/06/11 - 20:04 - کد خبر: 26186 نسخه چاپی

نصر: گفته شده است که نام غیرمعمولی که ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت فناوری مشهور جهان تسلا به پسرش داد، ممکن است خلاف قانون در ایالت کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا باشد

به گزارش نصر ، در حالی که تلفظ نام " X Æ A-12 Musk " که ایلان ماسک و خواننده کانادایی گریمز، به پسران داده داند، همچنان مورد بحث روزنامه ها و رسانه های اجتماعی آمریکایی است، ادعا شده است که ممکن است مغایر قانون باشد.
اخبار مرتبط شامل اظهارنظرهایی است همچمن، قوانینی نیز هست که میلیاردرهای تکنولوژی نیز باید به آنها گردن نهند، و ممكن است كه قوانین كالیفرنیا مجاز به استفاده از نماد غیر معمول Æ نیست كه در الفبای انگلیسی وجود ندارد.
برخی از کاربران رسانه های اجتماعی ابراز داشتند که معلوم نیست که ماسک واقعا چه نامی را به پسرش داده، صاحب کاران در حال مخفی کردن یک رمز عبور در نام کودکان خود می باشند و یا تلاش برای ایجاد یک موضوع روزانه می باشند.
ماسک 48 ساله که از دو ازدواج قبلی خود 5 فرزند پسر داشت، روز دوشنبه از حساب توییتر خود به طرفدارانش اعلام کرد که فرزند دیگری را به دنیا آورده است و درسوال یکی از تعقب کنندگانش نوشت که نام کودک "X Æ A-12" است.
انتهای پیام/
نام غیرمعمول ایلان ماسک به پسرش داد منابع خارجی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار