استاندار آذربایجان شرقی؛

مردم آذربایجان شرقی چشم انتظار قهرمانی تراکتور در جام حذفی هستند

1399/06/11 - 20:00 - کد خبر: 26180 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم آذربایجان و بسیاری از هموطنان، منتظر پیروزی تراکتور در مقابل استقلال تهران و کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هستند.

به گزارش نصر، استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز با حضور در تمرین تیم فوتبال تراکتور با کادر فنی و بازیکنان این تیم به گفتگو پرداخت.
محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید خود از تمرین تیم فوتبال تراکتور گفت: چشم امید مردم استان و بسیاری از هموطنان در سراسر کشور به درخشش تیم فوتبال تراکتور در بازی فینال جام حذفی است.
وی افزود: به رغم بسیاری از محدودیت‌ها و بویژه مشکلات ناشی از کرونا، بازیکنان این تیم از همدلی و روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: امیدواریم روز پنج شنبه و در بازی حساس فینال جام حذفی فوتبال کشورمان، شاهد درخشش بازیکنان غیرتمند و شایسته این تیم در مقابل استقلال تهران باشیم.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با آرزوی موفقیت و سلامتی برای بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل این باشگاه عنوان کرد: وحدت و همدلی، رمز اصلی موفقیت در هر کاری است و مطمئن هستم که بازیکنان تراکتور برای سربلندی و موفقیت در بازی روز پنج شنبه نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند.
میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز در این دیدار با قدردانی از حضور استاندار در تمرین تراکتور از روحیه بالای تیم برای کسب عنوان قهرمانی خبر داد و عنوان کرد: همه اعضای تیم همدل و با روحیه بالا درصدد آوردن جام قهرمانی به تبریز هستند و با دعای خیر هواداران به این مهم دست خواهیم یافت.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین از امکانات باشگاه تراکتور بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات این باشگاه قرار گرفت.
انتهای پیام/
مردم آذربایجان شرقی چشم انتظار قهرمانی تراکتور در جام حذفی هستند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار