معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه در ناوگان حمل‌ونقل آذربایجان‌شرقی

1399/06/11 - 16:08 - کد خبر: 26164 نسخه چاپی

نصر: معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: صدور بارنامه در ناوگان حمل و نقل استان در مدت سپری شده از سالجاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش نصر، کاظم تیمورزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، تعداد بارنامه های صادره آذربایجان شرقی در این مدت را بیش از ۶۲۹ هزار برگ اعلام و با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی میزان کالای حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل بار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این مدت ناوگان حمل ونقل بار استان بیش از ۹ میلیون تن بار جا به جا کرده است.
وی اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل مسافر آذربایجان شرقی نیز که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با محدویت‌ها و ممنوعیت‌های سفر روبرو بوده است در سال جاری یک میلیون و ۴۶ هزار مسافر را در قالب بیش از ۱۵۵هزار و ۵۰۰ سفر جابه جا کرده است.
تیمورزاده گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته  معادل ۵۳ درصد کاهش داشته است.
وی ادامه داد: در این مدت، تعداد دو هزار و ۲۱۵ مورد برخورد با تخلفات اضافه بار توسط ناوگان باری استان انجام و ۳۵ هزار و ۹۰۰ برچسب معاینه فنی برای وسایل نقلیه ناوگان عمومی بار و مسافر استان صادر شده است.
تیمورزاده اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، تعداد ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، تعداد ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و تعداد ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند.
به گفته وی هم اکنون تعداد ۵ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین نیز با ۶ خط کنترل در آذربایجان شرقی فعال است.
انتهای پیام/
افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه در ناوگان حمل‌ونقل آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار