رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

تغییر زمان شروع پرواز‌های ترکیه از ۱۱ شهریور به ۱۱ مهر

1399/06/11 - 08:22 - کد خبر: 26109 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ترکیه زمان شروع مجدد پرواز‌های خود به ایران را از ۱۱ شهریور به ۱۱ مهر تغییر داده است.

به گزارش نصر،  دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری  با تاکید بر این که چیزی به اسم توریست هم اکنون نه تنها در ایران بلکه در کشور‌های اروپایی هم وجود ندارد گفت: تنها پرواز به کشور فرانسه انجام می‌شود و کسانی که ویزای تایپ c داشته باشند و بخواهند به خانواده خود ملحق شوند می‌توانند این پرواز‌ها را انجام دهند.
او با اشاره به اینکه پرواز به برخی از کشور‌ها انجام می‌شود افزود: پرواز‌هایی که از ایران انجام می‌شود به طور قطع پرواز‌های برگشت آن هم برای کشور‌هایی از جمله قطر و امارات  صورت می‌گیرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: کسانی که این پرواز‌ها را انجام می‌دهند از سایت سازمان هواپیمایی کشوری باید فرم خود اظهاری خود را تکمیل کرده باشند و تست pcr را هم انجام داده باشند.
دهقانی زنگنه اظهار کرد: برای این تست باید تنها یک هفته از انجام آن گذشته باشد.
او درباره پرواز‌های ترکیه هم گفت: فعلاً کشور ترکیه زمان شروع مجدد پرواز‌های خود را از یازدهم شهریور به یازدهم مهر تغییر داده است و در حال پیگیری هستیم که از کانال وزارت امور خارجه و سایر بخش‌ها بتوانیم این پرواز‌ها را برقرار کنیم.
انتهای پیام/
تغییر زمان شروع پرواز‌های ترکیه از ۱۱ شهریور به ۱۱ مهر باشگاه خبرنگاران جوان


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار