فرماندار اسکو خبرداد:

بهره برداری از ۸۳ طرح عمرانی در شهرستان اسکو

1399/06/10 - 16:30 - کد خبر: 26094 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان اسکو گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۸۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال در سطح شهرها و روستاهای شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نصر، بابک رضی منش اظهار داشت: همزمان با هفته دولت بیش از ۸۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان به بهره برداری رسید که همچنین در کنار ۸۳ طرح عمرانی، قریب به ۱۵ پروژه کلان در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۵,۲۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
وی افزود: با وجود فشارهای خارجی و تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه و همچنین شیوع کرونا ویروس در جهان و تبعات سنگین اقتصادی این بیماری در کشورها، نه تنها توقفی در پروژه‌های عمرانی نشده بلکه در سایه تلاش و مجاهدت شبانه روزی رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهد افزایش ۵۳ درصدی رقم ریالی افتتاح‌ها نسبت به هفته دولت سال گذشته هستیم به طوری نسبت به سال گذشته تعداد ۲۳ پروژه و افزایش رقم ریالی به میزان حدود ۱۶۰ میلیارد ریال در حوزه پروژه‌های عمرانی هستیم.
فرماندار شهرستان اسکو از توجه ویژه دولت به توسعه و آبادانی روستا با تاکید بر بارورکردن ظرفیت‌های اقتصادی روستاها از طریق تزریق اعتبارات دولتی به دهیاری‌ها و افزایش ۶ برابری این اعتبارات نسبت به مدت مشابه در دولت قبل خبر داد و گفت: در هفته دولت سال جاری تعداد ۲۳ پروژه با اعتبار تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در دو بخش مرکزی و ایلخچی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان اسکو از افزایش حداقل ۶ برابری واریزی دولت تدبیر و امید به شهرداری‌های اسکو، سهند و ایلخچی نسبت به مدت مشابه در دولت‌های قبل خبر داد و تصریح کرد: در هفته دولت امسال شهرداری‌های شهرستان اسکو تعداد ۱۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال پروژه در بخش‌های مختلف افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به برخی پروژه‌های مهم هفته دولت امسال نیز اشاره کرد و گفت: ۱ مدرسه ۱۲ کلاسه و یک مدرسه ۹ کلاسه در شهر سهند با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال، یک پروژه در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار تقریبی ۵ میلیارد ریال، پروژه‌های شرکت توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال، پروژه‌های زیرساختی مخابرات شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال، پروژه‌های زیرساختی در حوزه آبرسانی روستایی ۱۵ میلیارد ریال، از جمله طرح‌هایی است که در طول هفته دولت به بهره برداری رسید.
رضی منش ادامه داد: کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی بزرگ در سطح شهرستان و شهر جدید سهند، کلنگ زنی پارک هفتاد هکتاری شامل کتابخانه، ساختمان اداری، بوفه، نمازخانه و سرویس بهداشتی، پروژه مشارکتی تجاری باران، پروژه‌های مشارکتی نگارستان و بهارستان، توسعه فرهنگسرای هشت بهشت، تکمیل سوله ورزشی فتح و فاطمیون، آماده سازی محله ۱۳۱۴ فاز ۳ شهر جدید سهند از دیگر پروژه‌های این شهرستان است.
فرماندار شهرستان اسکو ابراز امیدواری کرد: تا پایان شهریور ماه و در هفته دفاع مقدس امسال شاهد افتتاح دو پروژه بسیار بزرگ شهرک صنعتی شهید نیرومند شهر اسکو و آزاد راه تبریز سهند با حضور مقامات ارشد کشوری و استانی باشیم.
انتهای پیام/
 بهره برداری از ۸۳ طرح عمرانی در شهرستان اسکو خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار