فرماندار شهرستان زنجان؛

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در زنجان مهیا است

1399/06/10 - 15:52 - کد خبر: 26089 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان زنجان گفت: همه اقلام و امکانات مورد نیاز برای برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تامین و تمهیدات لازم در این زمینه فراهم شده است.

به گزارش نصر، رضا عسگری روز دوشنبه در  گفت و گو با خبرنگاران افزود: در انتخابات مرحله دوم نیز هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی فعالیت خواهند داشت و با به کارگیری نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان و ناظران، رای گیری از مردم انجام خواهد شد.
وی با اشاره به الکترونیکی شدن انتخابات اظهار داشت: دوم اسفند سال گذشته، همه شعب اخذ رای را به دستگاه‌های احراز هویت الکترونیک تجهیز کردیم که دستاوردهای مهمی چون استعلام آنلاین، پیشگیری از رای‌های تکراری، شناسنامه‌های جعلی و افراد فوت شده داشت و برای مرحله دوم انتخابات در شهریورماه نیز همه دستگاه‌های احراز هویت تامین شده است.
عسگری به شروع تبلیغات قانونی و رسمی از سوی نامزدهای انتخاباتی در ۱۳ شهریور و اتمام آن در ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری اشاره کرد و افزود: برای دور دوم امکان استفاده ۲ نامزد از ظرفیت صدا و سیما به صورت کاملا عادلانه پیش بینی شده است.
فرماندار زنجان ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات، پیش بینی مسائل پشتیبانی، نظارت بر امور انتخابات و کنترل مسائل تبلیغاتی تا روز اخذ رای را سبب انجام انتخابات شفاف، سالم و به دور از حاشیه عنوان کرد.
دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود.
در انتخابات این دوره از مجلس در حوزه‌ انتخابیه زنجان و طارم انتخاب یکی از نمایندگان به دور دوم کشیده شده است.
 در حوزه انتخابیه زنجان و طارم مهدی باقری و نبی‌الله محمدی با هم رقابت خواهند کرد.
انتهای پیام/
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در زنجان مهیا است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار