مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی؛

هفته تعاون فرصتی برای بازگویی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش تعاون است

1399/06/10 - 13:58 - کد خبر: 26079 نسخه چاپی

نصر: مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: هفته تعاون فرصتی برای بازگویی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش تعاون است.

به گزارش نصر، منصور نیکخو در جلسه ستاد بزرگداشت هفته تعاون آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بالای بخش تعاون و نقش آن در اشتغال و کارآفرینی اظهار کرد: تعاون در هم افزایی و توسعه پایدار اقتصادی نقش بسیار مهمی داشته و هفته تعاون فرصتی برای بازگویی نقش اثربخش مجموعه تعاون و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های این بخش در جامعه است.
 وی با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون در استان، گفت: افتتاح چندین پروژه مهم تعاونی در استان همزمان با سراسر کشور، برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های تعاونی‌های دانش بنیان، برگزاری نشست تخصصی در محورهای مختلف اقتصادی و فرهنگ سازی، مصاحبه‌های مختلف از طریق شبکه رادیویی، تلویزیونی و خبر شبانگاهی از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و نیز دیدارهای اختصاصی با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و تجلیل از تعاونگران نمونه استان از جمله برنامه‌های ویژه هفته تعاون می باشد.
نیکخو همچنین از  افتتاح مرکز نوآوری و توسعه تعاون و اندیشکده تعاون در این ایام خبر داد. 
وی تصریح کرد: برنامه‌های هفته تعاون با همکاری اعضای ستاد بزرگداشت هفته تعاون از ۱۳ شهریور ماه آغاز و تا ۱۹ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
 هفته تعاون فرصتی برای بازگویی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش تعاون است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار