پاشایی به مناسبت روز ملی مبارزه با تروریسم نوشت؛

بصیرت جز با ولایت ممکن نیست/ روزی که شهدا فراموش و دشمن را دوست دیدیم یعنی پایان امنیت

1399/06/10 - 12:11 - کد خبر: 26063 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس نوشت: ‏تا وقتی شهدا را فراموش نکرده‌ایم، امنیت خواهیم داشت، روزی که شهدا را فراموش کردیم و دشمن را دوست دیدیم یعنی پایان امنیت.

معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی به مناسبت روز ملی مبارزه با تروریسم ضمن تاکید براینکه ‏۱۷۰۰۰ شهید ⁧‫ترور‬⁩ سند محکمی بر ⁧‫حقوق بشر‬⁩ غرب هست، نوشت: ‏تا وقتی این شهدا را فراموش نکرده‌ایم امنیت خواهیم داشت، روزی که شهدا را فراموش کردیم و دشمن را دوست دیدیم یعنی پایان امنیت.
دشمن همیشه دشمن است و منتظر فرصت! و این فرصت فقط با غفلت ما دست پیدا خواهد کرد! بصیرت تنها راه بیداریست...
گاها می بینیم از زیادی امنیت عده ای می‌گویند: دشمن کجا بود!؟!؟! اینان ماهیان داخل دریا هستند که می پرسند، دریا کجاست؟!؟!؟
یک نگاه اجمالی به کشورهای همسایه، گذشته کشورمان و همچنین ترکیب شهدا که زن و بچه، پیر و جوان، کسبه، کشاورز، کارمند و... داخل لیست شهدا هستند، به ما می‌گوید: دشمن بوده، هست و خواهد بود!!
اما ابزار دشمن: خودیها! آری ابزارش را از بین خودیهای خود فروخته ای چون منافقین، جاسوسان و ساده لوحان عاشق غرب انتخاب می‌کند و گاها در لباس دین جلو می آیند تا راحت تر نفوذ کرده و به اهداف پلیدشان برسند! بصیرت تنها راه پیشگیری از تکرار وقایع ابتدای انقلاب است و بصیرت جز با ولایت ممکن نیست...
کربلا خود نماد بصیرت است! ۷۲ تن زیر پرچم ولایت به بصیرتی دست میابند که زنده همیشه تاریخ می‌شوند و بی‌تفاوتی کوفیان به ولایت، آنان را منفور همیشگی تاریخ می‌کند... من عاشورایی ام و عاشورایی بودن در این زمان را، جز  در عشق به سیدعلی نمی‌بینم... هر کس باید انسانِ زمانه خود باشد! بیایید همه اندکی فکر کنیم که تفاوت ما با اهل کوفه در زمانه خودمان باید چه باشد؟؟؟؟؟ بنده که جز پشتیبان ولایت بودن چیزی نمیبینم چرا که تاریخ در مورد آنان می گوید: مردمی دین دار، اهل نماز و قرآن بودند یعنی خیلی بهتر از ما !!! فقط به ندای هل من ناصر ینصرنیِ، ولی خود پاسخ ندادند و شدند کوفیان....
انتهای پیام/
بصیرت جز با ولایت ممکن نیست/ روزی که شهدا فراموش و دشمن را دوست دیدیم یعنی پایان امنیت خبرگزاری خانه ملت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار