سری گزارش های اختصاصی «نصر» از هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری "اینوتکس ۲۰۱۹"

از بررسی چالش های اکوسیستم فناوری خاورمیانه تا داستان موفقیت استارت آپ ها/ "اینوتکس استیج" یک ابر رویداد نوآورانه

1398/04/04 - 12:41 - کد خبر: 2605 نسخه چاپی

نصر: اینوتکس استیج، یک ابر رویداد با بیش از ۶۰ سخنران و 20 ساعت محتوای نوآورانه طی 4 روز شامل پنل، سخنرانی و مباحثه به مخاطبان عرضه می کند در هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۹ دایر خواهد بود.

به گزارش نصر، یکی از مهم‌ترین بخش‌های اینوتکس ایجاد پیوند بین تمام اجزای اکوسیستم استارت‌آپی ایران ‌و ایجاد سکویی برای فعالیت و مهم‌تر از آن، مشارکت آنها با یکدیگر است.

اینوتکس استیج که سال گذشته در هفتمین دوره از نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۸ توجه های بسیاری را به خود جلب کرده بود ، امسال نیز در این هشتمین دوره از نمایشگاه دقیقا با همین هدف برگزار خواهد شد.

در این بخش، کنفرانسی با بخش‌های مختلف که تمام اجزای اکوسیستم را به نمایش خواهد گذاشت و سرآغاز مشارکتی عظیم در سطح کشور خواهد بود و استیج امسال شامل رویدادهای جذاب و نوآورانه ای در قلب نمایشگاه خواهد بود.

رضا غیابی، مسئول استیج هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری جزئیات در تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در استیج اینوتکس 2019 گفت: بر اساس تحقیق مفصلی که با حضور فعالین استارتاپی و دبیرخانه اینوتکس انجام شد، چالش‌های اکوسیستم امروز استارتاپی کشور به دست آمد و پس از آن بود که پی بردیم چه کسانی باید به استیج بیایند.

وی با بیان این که استیج یکی از نقاط قوت نمایشگاه نوآوری و فناوری است و امسال نیز به صورت پررنگی در خدمت اهداف این رویداد خواهد بود، افزود: بر این اساس مهم ترین بخش‌های استیج اینوتکس 2019 طرح از چالش ها و فرصت های اکوسیستم فناوری خاورمیانه، توسعه فضای نوآورانه کشور، مدیریت منابع انسانی در استارتاپ ها، تعامل با تیم های مختلف به صورت دورکاری، بررسی تکنولوژی های نوآورانه مثل هوش مصنوعی و بلاک چین، داستان های موفقیت و شکست، پنل صادرات، سرمایه گذاری های داخلی و خارجی با نمونه های انجام شده، چالش های برندینگ و تبلیغات، روابط عمومی. استیج، در عین حال مسابقه اینوتکس پیچ که رقابت سالانه بین تیم های استارتاپی است و در آن ایده های نوآورانه رقابت می کنند و یک برنده از بین آنها انتخاب می شود، را پوشش می دهد.

وی با ذکر این نکته که بیش از 60 سخنران در استیج اینوتکس سخنرانی خواهند کرد، ادامه داد: در این برنامه مدیران عامل شرکت های موفق استارتاپی مثل شرکت های بامیلو، علی بابا، اسنپ و کافه بازار نیز حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد، همچنین نمایندگان بین المللی از کشورهای مختلف مثل مالزی، ترکیه و هند هم در این رویداد سخنرانی خواهند کرد.

غیابی با ذکر اینکه افتتاحیه با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاونان و دبیر همایش در استیج اینوتکس برگزار خواهد شد، ادامه داد: استیج اینوتکس یک ابر رویداد است که بیش از20 ساعت محتوای نوآورانه طی 4 روز شامل پنل، سخنرانی و مباحثه به مخاطبان عرضه می کند.

وی در پایان با بیان اینکه از آنجایی که استارتاپ ها نیاز به دانش سرمایه و شبکه دوستان و همراهان دارند استیج سعی می کند قسمت دانش نمایشگاه را رو پوشش بدهد، خاطرنشان کرد: در این راستا هم از محتوای تروجیی استفاده کرده ایم تا مردم با بحث استارتاپی آشنایی پیدا کنند و هم از محتوای تخصصی تا اکوسیستم استارتاپی را با واقعیت امروز ایران به طرز عمل گرایی آشنا کنیم.

شایان ذکر است،هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس افزایش تعامل بین سرمایه گذاران و استارت‌آپ ها و شرکت‌های فناور نیز طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» با حضور بیش از ۴۰۰ استارت‌آپ، شرکت های دانش بنیان و فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور برگزار می شود.

انتهای پیام/

از بررسی چالش های اکوسیستم فناوری خاورمیانه تا داستان موفقیت استارت آپ ها/ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار