تقدیر از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش در تبریز

1399/06/07 - 02:31 - کد خبر: 25964 نسخه چاپی

نصر: هیجدهمین جشنواره تجلیل از کارکنان ممتاز نزاجا همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات سینما سرباز تبریز با حضور جمعی از فرماندهان یگان های منطقه شمال غرب کشور و نیز جمعی از کارکنان برگزیده و ممتاز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش نصر، در این مراسم ابتدا سرهنگ ستاد منوچهری، جانشین فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان با خیر مقدم به مهمانان با اشاره به تقارن برنامه با هفته اول ماه محرم ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفته ادامه دادن راه شهدا و مکتب عاشورایی را وظیفه همگانی توصیف کرد.
 
سرهنگ منوچهری در ادامه کسب مقام توسط برگزیدگان جشنواره را به ایشان تبریک گفته بر لزوم تلاش در جهت حفظ مقام و جایگاه پس از کسب مقام تاکید کرد و افزود باید سعی کنیم تا با کار و کوشش همیشه در مدار قهرمانی باقی بمانیم.
 
وی در ادامه سخنان خود محوریت نیروی زمینی ارتش را بر خلاف نیروی هوایی و دریایی بر "نیروی انسانی" قلمداد کرده از زحمات و اقدامات امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خصوصاً در جهت بهبود وضعیت معیشتی پرسنل ارتش قدردانی کرد.
 
سرهنگ منوچهری اجرای موفقیت آمیز طرح های لبیک و مصباح با وجود مشکلات فراوان را افتخاری برای فرماندهی ارتش دانسته و گفت در گزینش افراد در این عرصه توانمندی های علمی و تخصصی سنجیده شده اند.
 
جانشین فرمانده ارشد آجا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل در بخش پایانی سخنان خود روز پزشک را به تمام پزشکان خصوصا پزشکان ارتشی تبریک گفته و از مجاهدت های کادر درمان در ماه های اخیر و مقابله با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد.
 
در ادامه این مراسم سرهنگ قهرمانیان، رئیس رکن یکم لشکر 21 حمزه آذربایجان پیام امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی آجا را برای حاضرین قرائت کرد. امیر سرتیپ حیدری در این پیام به اراده فولادین فرماندهان و کارکنان در برابر مشکلات و کمبودها در سایه رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و بزرگ ترین افتخار ارتشی ها را آوردن لبخند بر لبان رهبری و جلب رضایت مردم توصیف کرد. امیر حیدری در پایان پیام به نفرات برگزیده جشنواره تبریک گفته آرزوی توفیق و سرافرازی نمود.
 
در بخشی دیگری از این مراسم، امیر سرتیپ دوم حیدرزاده فرمانده تیپ 321 نزاجا با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین به حوادث 3متفاوت سال 98 و اقدامات مردم یاری ارتش در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: ارتش در سال 98 ابتدا در بلایای طبیعی مختلف در چند نقطه مختلف از کشور و سپس در جاده ها و در آخر با شیوع ویروس کرونا به یاری مردم شتافت که همه این خدمات با مسئولیت حفظ امنیت پایدار در مرزهای کشور همزمان بوده است.
 
امیر حیدرزاده در ادامه نقش خانواده ها را در موفقیت افراد برگزیده محوری خوانده و گفت طبق فرموده مقام معظم رهبری هر ارتشی که موفقیتی به دست آورده و یا درخششی می کند بدون شک تاثیر خانواده و همسر او در این موفقیت بسیار پررنگ و اساسی بوده است.
 
فرمانده تیپ 321 ارتش در ادامه با اشاره به این نکته که رسالت شرعی و مسئولیت افراد  برگزیده بسیار بالاست و این افراد سرمایه های کشور هستند گفت: این نیروهای برگزیده باید به عنوان الگو و اسوه برای سایر افراد در جامعه باشند تا این که ما همرزمان یکدیگر را بر اساس اعتقادات مذهبی و مکتبی بشناسیم.
 
در بخش پایانی پیش از اهدای جوایز نیز هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل نیز به سخنرانی پرداخت. حجت الاسلام والمسلمین کاظم محمدی نیز با تسلیت فرارسیدن ماه حزن و اندوه همگان را به رفتن به زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام توصیه کرد.
 
محمدی با اشاره به حدیثی از امام حسین علیه السلام گفت: حلم و صبر امام و گذشت و بزرگواری او  برای همه ما به عنوان بهترین اسوه در زندگی است. وی در ادامه با بیان روایاتی سیره امام حسین علیه السلام را برای حاضرین تبیین کرد.
 
حجت الاسلام محمدی همچنین تاکید کرد که "نباید عشق ما به امام حسین موجب زیاده روی در این راه شده زمینه انحراف از فرامین مقام معظم رهبری را فراهم کند". او با اشاره به فرمایشات فرمانده کل قوا بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های صادره از طرف ستاد مبارزه با کرونا گفت: باید بر اساس توصیه های رهبری حرکت کنیم و اگر جلوتر برویم و یا عقب بمانیم در هر دو حالت زیان دیده خواهیم بود.
 
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل در پایان ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمان از امرا و فرماندهان ارتش و تمام حاضرین تشکر کرده و همچنین به برگزیدگان جشنواره تبریک گفت.
 
انتهای پیام/
 
تقدیر از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار