خبر/

مسابقات قرآنی خانواده های سپاه عاشورا برگزار شد

1399/06/06 - 16:23 - کد خبر: 25949 نسخه چاپی

نصر: مسابقات قرآنی ویژه خانواده های کارکنان سپاه عاشورا در رشته های مختلف در تالار اجتماعات این مجموعه برگزار شد.

به گزارش نصر، مسئول مرکز فرهنگی سپاه عاشورا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: مخاطبان این مسابقات همسران و فرزندان دختر و پسر پاسدار شاغل و بازنشسته هفت سال به بالای پاسداران سپاه عاشورا بودند که در این مسابقات ۲ روزه شرکت کردند.
مجید غفوری تعداد شرکت کننده های این دوره از مسابقات را ۲۸۰ نفر اعلام و اضافه کرد: شرکت کنندگان در رشته های حفظ شامل حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ۱۰جز، ۲۰ و کل قرآن،  قرائت، ترتیل و اذان ویژه فرزندان پسر به رقابت با یکدیگر پرداختند.
وی اظهار داشت: در سال های گذشته این مسابقات به صورت یک روزه برگزار می شد که بخاطر شرایط موجود کرونایی امسال ۲ روزه و به ۲ صورت مجازی و حضوری و با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های  بهداشتی برگزار می شود.
غفوری اضافه کرد: این مسابقات طبق زمان های معینی که به شرکت کننده ها ابلاغ شده است از صبح تا عصر امروز پنجشنبه برگزار می شود.
وی گفت: تب سنجی و تست اکسیژن در بدو ورود و ضدعفونی میکروفون و ارایه ماسک به شرکت کننده ها از اقدامات مرکز فرهنگی خانواده سپاه عاشورا در راستای دستورالعمل های بهداشتی برای برگزاری این مسابقات می باشد.
مسابقات قرآنی خانواده های سپاه عاشورا برگزار شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار