استاندار آذربایجان شرقی؛

جمهوری اسلامی ایران به الگوی کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است

1399/06/06 - 15:57 - کد خبر: 25942 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال اخیر به اسوه و الگوی تمامی کشورهای آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در مراسم تجدید میثاق مسئولان استان با آرمان‌های امام و شهدا به مناسبت هفته دولت، گفت: گفت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اقتدا به امام و سرور خود، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مجاهدت عباس گونه در برابر زورگویان و یزیدیان زمان، امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: هدف از این مراسم، تجدید بیعت با شهیدانی است که عزت، اقتدار، ثبات و امنیت امروز ایران اسلامی، مرهون ایثار و جانفشانی‌های این عزیزان است.
وی با بیان اینکه هدف استکبار جهانی، شکستن مقاومت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی بود، گفت: هدایت‌های داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس را به نقطه عطفی در تاریخ درخشان ایران اسلامی تبدیل کرد.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال اخیر به اسوه و الگوی تمامی کشورهای آزادی‌خواه جهان تبدیل شده و روز به روز بر نفوذ ایران اسلامی و روحیه مقاومت و ایستادگی کشورها در مقابل زورگویان افزوده می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز و در این مکان مقدس با شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، عهد و پیمان می‌بندیم که در خدمت صادقانه و بی منت به مردم بکوشیم و نهایت تلاش خود را برای ادامه راه این عزیزان به کار بگیریم.
انتهای پیام/
جمهوری اسلامی ایران به الگوی کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار