جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء:

صنعت دفاعی به خوبی نیاز نیروهای مسلح را تامین می‌کند

1399/06/06 - 13:26 - کد خبر: 25922 نسخه چاپی

نصر: جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با بیان این که صنعت دفاعی بر اساس نقشه راه جامع نیاز نیروهای مسلح را به خوبی تامین می‌کند، گفت: در تهیه مواد اولیه و قطعات با تکیه بر توانمندی داخلی و بومی به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به هیچ کشوری نیاز نداریم.

به گزارش نصر، امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) از نمایشگاه توانمندی‌ها، دستاوردها و محصولات سازمان صنایع دفاع در تهران بازدید کرد.
امیر سرلشکر حسنی سعدی گفت: باید بتوانیم محصولات زرهی خود را بروزرسانی کنیم و نوع طراحی این قبیل محصولات باید به گونه‌ای باشد که نه تنها در عملیات آفندی بلکه در پدافند نیز باید دارای قابلیت ویژه  و بالایی  باشد.
وی با تأکید بر افزایش بیش از پیش توانمندی‌های دفاعی گفت: امروز صنعت دفاعی بر اساس نقشه راه جامع و با تکیه بر تحقیقات و  فناوری، نیاز عمده نیروهای مسلح در کشور را به خوبی تامین می‌کند.
جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به  رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در خصوص جهش تولید گفت: امروز صنعت دفاعی مجموعه‌ای از نیروهای متخصص و دانشمند و متعهدی است که می‌تواند قدرت نیروهای مسلح را با تولید سلاح های مدرن بالا ببرد.
 وی در ادامه با تاکید بر لزوم خودکفایی در تمامی عرصه‌ها به ویژه صنایع دفاعی افزود: باید به بالاترین تکنولوژی روز دنیا دست پیدا کنیم و بحمدالله امروز در تهیه مواد اولیه و قطعات با تکیه بر توانمندی داخلی و بومی  به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به هیچ کشوری نیاز نداریم.
جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران، نقش صنعت دفاعی در ارتقاء توانمندی نیروهای مسلح را مهم توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران  باید به گونه‌ای تجهیز شود که هیچ بیگانه‌ای جرات تجاوز به خاک کشورمان را حتی در ذهن نداشته باشد.
انتهای پیام/
 صنعت دفاعی به خوبی نیاز نیروهای مسلح را تامین می‌کند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار