در حاشیه تکیه تاریخی حصار بوعلی تهران/

برنامه تکیه محرم؛ فاخر و قابل توجه است

1399/06/06 - 13:09 - کد خبر: 25920 نسخه چاپی

نصر: یک شاعر جوان اهل بیت عصمت و طهارت ضمن تاکید بر اهمیت روضه های خانگی، برنامه تکیه محرم را فاخر و قابل توجه دانست.

به گزارش نصر، بهنام فرشی در حاشیه ضبط برنامه تکیه محرم در محل تکیه تاریخی حصار بوعلی تهران ضمن قدردانی از ایده پردازان ویژه برنامه تکیه محرم، اظهار داشت: روضه‌های خانگی تداعی کننده مکاتب اصیل عزاداری حسینی بوده و توجه تکیه محرم به این موضوع و اختصاص بخش ویژه برای آن جای قدردانی دارد.
وی ایده روضه های خانگی را یادآور مکاتب اصیل پروش نسل آگاهی دانست که توانسته همواره نقش خود را در طول تاریخ ایفا کند.
فرشی یادآور شد: قیام اهلبیت در هر مقطعی از تاریخ بسته به زمان، ماهیت شکلی خود را تغییر داد ولی در محتوا همچنان به ضوابط خود پایبند ماند.
وی با تاکید بر اینکه تولیدی های گروه فرهنگی آئینه به نوبه خود فاخرند، گفت: همینکه توانسته ایم با استفاده از بستر فضای مجازی این برنامه ها را پیش ببریم، مایه مسرت و افتخار است.
این شاعر اهلبیت عصمت و طهارت، توجه خاصه حضرات معصومین در برگزاری و شکل گیری تکیه محرم را بسیار موثر دانست و افزود: بی تردید حمایت های معنوی و توجهات ایشان به شکل گیری این تکیه کمکی شایان کرده و امیدوارم همه ما در کسب فیض از این فضا بهره مند شویم.
گفتنی است؛ تکیه محرم به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه و مشارکت شهرداری منطقه ۱ و سازمان فرهنگی اجتماعی برای دهه اول محرم تولید می شود که بخشی از این برنامه در حسینیه تاریخی حصاربوعلی تهران ضبط و تولید شد.
انتهای پیام/
 برنامه تکیه محرم؛ فاخر و قابل توجه است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار