معاون استاندار و فرماندار میانه؛

هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین تلاش‌های یکساله مسوولان است

1399/06/06 - 12:11 - کد خبر: 25918 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار و فرماندار میانه گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین عملکرد و تلاش‌های یکساله مسوولان و دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش نصر، محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی هفته دولت افزود: به رغم تحریم ها و مشکلات و محدودیت های اقتصادی، روند اجرای طرح های عمرانی متوقف نشده و این جای قدردانی دارد.
وی در مراسم افتتاح مرکز مشاوره رفتاری افزود: ایجاد این مرکز با مشارکت ۲ میلیارد ریالی از سوی مجمع خیرین سلامت و  ۱۰ میلیارد ریال هزینه کرد کلی،   یکی از امور زیربنایی و اساسی در موضوع بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
وی بر گسترش چنین مراکزی با توجه به کثرت و گسترش مسایل روانی و رفتاری در جامعه و اقدامات لازم از سوی این مراکز در جهت پیشگیری از تبعات اینگونه رفتارها تاکید کرد.
مشایخی همچنین در مراسم افتتاح واحد تولید پوشال کاغذی افزود: این طرح با ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ان سرمایه شخصی و یک میلیارد ریال دیگر  آن تسهیلات قرض الحسنه کارآفرینی امید است و یکی از مزایای این طرح دسترسی آسان باغداران به نیاز خود در راستای بسته بندی محصولات است.
وی این واحد  را یکی از زنجیره های تولید در صنایع پایین دست خواند و از صندوق کارآفرینی استان و شهرستان در ارائه تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی  که در نهایت منجر به رونق اقتصاد و اشتغال در منطقه خواهد شده قدردانی کرد.
مشایخی همچنین در مراسم افتتاح سیلو از حمایت و همراهی غله استان و شهرستان در تامین آرد و اختصاص آرد فوق العاده جهت رفع دغدغه در شهرها و روستاهای شهرستان تقدیر و مرکز غله شهرستان را تنها غله استراتژیک با توجه به موقعیت و وضعیت آن عنوان کرد و افزود: عملکرد شهرستان در غله باعث شد تا چهارراه ریلی غله در این شهرستان قرار گیرد.  
فرماندار میانه همچنین در مراسم افتتاح طرح توسعه روشنایی معابر از سمت زنجان و کمربندی ساحلی، از هزینه کرد ۶۵ میلیارد ریال در سال جاری برای توسعه، اصلاح شبکه ها و توسعه روشنایی معابر خبر داد.
انتهای پیام/
هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین تلاش‌های یکساله مسوولان است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار