فراخوان اولويت هاي پژوهش و فن‌آوري آذربايجان شرقي در سال ۱۳۹۹

1399/06/05 - 14:19 - کد خبر: 25868 نسخه چاپی

نصر: دبيرخانه كارگروه آموزش، پژوهش، فن‌آوري و نوآوري آذربايجان‌شرقي مستقر در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان، عناوين اولويت‌هاي پژوهش و فن‌آوري استان در سال ۱۳۹۹را اعلام کرد.

به گزارش نصر، دبيرخانه كارگروه آموزش، پژوهش، فن‌آوري و نوآوري آذربايجان‌شرقي مستقر در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان، عناوين اولويت‌هاي پژوهش و فن‌آوري استان در سال  ۱۳۹۹را منتشر کرد.
بر اساس اين گزارش؛ اين فراخوان در دو مرحله انجام خواهد شد كه مرحله نخست آن با سه موضوع «تدوين استراتژي و برنامه عملياتيِ بازاريابي، تبليغات و آموزش گردشگري استان در حوزه سلامت، اكوتوريسم و غذايي»،  «تهيه و تدوين اطلس سرمايه گذاري استان (با محوريت سند آمايش سرزمين و سند تدبير توسعه استان)» و «تحليل عواقب عدم رعايت حريم گسل‌هاي مهم در ساخت و ساز و تعيين مناطق پرخطر و مستعد لغزشي» انجام می گیرد.
علاقمندان پس از تكميل فرم پروپوزال و RFP طرح‌هاي پيشنهادي، فايل مربوطه را به دبيرخانه كارگروه آموزش، پژوهش، فن‌آوري و نوآوري استان از طريق پست الكترونيكي به نشاني mosazadeh.e@mporg.ir  نمايند ضمنا علاقمندان مي توانند هرگونه سوال خود را از طريق شماره تلفن هاي ۳۳۳۹۴۲۶۵ و ۳۳۳۰۶۱۰۲ از دبيرخانه مطرح نمايند.
لازم به ذکر است مهلت ارسال طرح های پژوهشی تا 31 شهریورماه تعیین شده است.
انتهای پیام/
فراخوان اولويت هاي پژوهش و فن‌آوري آذربايجان شرقي در سال ۱۳۹۹ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار