مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان؛

تکمیل فاز نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز دارد

1399/06/05 - 12:19 - کد خبر: 25853 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این استان به منظور تکمیل فاز یک و رسیدن به مرحله افتتاح و بهره‌برداری نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش نصر، علی خلیلی روز چهارشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار افزود: افتتاح هرچه سریع تر این ورزشگاه فوتبال که متولی ساخت آن شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز به عنوان دستگاه بهره‌بردار است، جزو برنامه های وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود.
وی اظهار داشت: فاز نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان که جزو پروژه های جهش تولید است در صورت تامین اعتبار کافی و به موقع، تا پایان امسال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.
خلیلی، با بیان اینکه سیاست دولت، تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است، تصریح کرد: در زمان حاضر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان از پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد برخوردار است.   
وی اظهار داشت: در زمان حاضر این ورزشگاه که اولویت‌دارترین پروژه ورزشی استان محسوب می‌شود و اگر اعتبار مورد نیاز به موقع اختصاص یابد در این صورت انتظارات چندین ساله مردم زنجان به ویژه ورزش‌دوستان برای افتتاح و بهره‌برداری این ورزشگاه نیمه‌تمام که جزو طرح‌های مهر ماندگار است به سر خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان از سال ۸۴ آغاز شده و قرار بود در مدت چهار سال به پایان برسد به علت عدم تخصیص اعتبار کافی و به موقع هنوز به مرحله  افتتاح و بهره‌برداری نرسیده است.
ششم اردیبهشت سال ۹۰ نیز استاندار وقت زنجان در بازدید از این پروژه ورزشی تاکید کرده بود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان باید سوم خرداد سال ۹۱ به بهره برداری برسد.  
محمد رئوفی نژاد اضافه کرده بود: این ورزشگاه بزرگ زنجان به دلیل برخی مشکلات مالی تا به امروز روند بسیار کندی داشته و به قطع تصمیم هایی برای تامین اعتبار آن اتخاذ خواهد شد.  
علی اکبر کریمی معاون عمرانی وقت استاندار زنجان نیز در ۱۹ آذرماه سال ۹۱ در جلسه کارگروه میراث فرهنگی استان بیان کرده بود که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری فوتبال زنجان که در جوار مجموعه فرهنگی و تفریحی گاوازنگ در دست احداث است، جزو طرح های مهر ماندگار محسوب می شود و در اواخر سال ۹۲ به بهره برداری خواهد رسید.  
شهریور ماه سال ۹۳ در سفر سیدمناف هاشمی، معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به زنجان تاکید شده بود که این طرح ورزشی مهر ماندگار در اواخر سال ۹۴ به پایان برسد.  
غلامرضا تختی، معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در سال ۹۳ به خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که بر اساس موافقتنامه تنظیمی، قرار شده بود عملیات اجرایی این پروژه در مدت چهار سال به اتمام برسد و حال در صورت تامین اعتبار لازم و به موقع در خوشبینانه ترین حالت، تا پایان سال ۹۴ افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.  
۱۷ شهریور سال ۹۳ نیز ایرج رحمانی مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرده بود، برای تکمیل این ورزشگاه نیاز به اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است تا در آینده نه چندان دور مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.  
در حال حاضر نیز، علی خلیلی، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، پایان عملیات اجرایی باقی مانده و افتتاح و بهره برداری از این پروژه بزرگ ورزشی را منوط به تامین اعتبار لازم می‌داند.
انتهای پیام/
تکمیل فاز نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز دارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار