شهردار تبریز؛

حد شمالی مقبره‌الشعراء تا دوماه آینده به بهره‌بردای می‌رسد

1399/06/05 - 12:26 - کد خبر: 25848 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از افتتاح حد شمالی پروژه نیابتی مقبره‌الشعرا به شرط آماده‌سازی المان ورودی آن توسط اراده کل ارشاد تا دوماه آینده خبر داد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل افزایش قیمت مصالح و مشکلاتی که برای پیمانکاران پروژه پیش آمده است، نمی‌توانیم پیش بینی دقیقی از زمان اتمام پروژه داشته باشیم ولی تلاش داریم که در کمترین زمان ممکن این کار انجام شود.
وی افزود: افزایش قیمت مصالحی همچون آهن و ورق موجب ایجاد مشکلاتی برای پیمانکاران پروژه شده که علی‌رغم آن، اجازه تعطیلی کارگاه را نمی‌دهیم.
شهردار تبریز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مقبره‌الشعراء، عنوان کرد: یک سری تغییرات موجب تأخیر در اجرای پروژه در حد شمالی شده است که با رفع آن‌ها تلاش داریم به جمع بندی حد شمالی که تقریبا نهایی شده است، برسیم.
وی اضافه کرد: در کنار این موضوع، مقرر شد که کار ساخت المان ورودی حد شمالی را نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام دهد و مطابق پیگیری از مدیرکل ارشاد تا دو هفته دیگر پیمانکار آن‌ها نیز مشخص می شود که با تکمیل المان، ما نیز به صورت رسمی ورودی مقبره الشعرا را از حد شمال افتتاح می‌کنیم.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به تکلیف محول شده به شهردار منطقه مبنی بر انجام گلکاری در حد شمالی نیز گفت: چون کار کف سازی در حد شمالی در حال اتمام است، گلکاری ویژه‌ای در آنجا خواهیم داشت و با توجه به طراحی که انجام گرفته دستور آماده سازی آن را به شهردار منطقه دادیم.
انتهای پیام/
حد شمالی مقبره‌الشعراء تا دوماه آینده به بهره‌بردای می‌رسد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار