خبر/

پذیرش قبول شدگان ۴۸ رشته آزمون دکتری در دانشگاه پیام نور

1399/06/05 - 11:52 - کد خبر: 25844 نسخه چاپی

نصر: دانشگاه دانشگاه پیام نور در ۴۸ رشته از بین داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دکتری ۹۹ در گروه های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی،هنرو زبان های خارجی دانشجو می پذیرد.

به گزارش نصر، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در این زمینه گفت: این دانشگاه در حال حاضر دارای قریب ۱۸۰۰ نفر ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری است و داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی شده اند، می توانند نسبت به ثبت کدرشته محل های دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.
 کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  منتشر شده و داوطلبان می توانند با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای داوطلب (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) کارنامه نتایج اولیه خود را مشاهده کنند.
پس از انتخاب رشته اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه های مجری در دهه سوم شهریورماه ۹۹ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.
بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور، پذیرفته شدگان مقطع دکتری این دانشگاه می توانند برای پرداخت شهریه خود علاوه بر وام صندوق رفاه وزارت علوم، از تسهیلات وام قرض الحسنه این دانشگاه تا سقف ۲۰ میلیون تومان با کارمزد ۱.۴ درصد استفاده کنند.
انتهای پیام/
پذیرش قبول شدگان ۴۸ رشته آزمون دکتری در دانشگاه پیام نور خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار