مالک باشگاه تراکتور؛

کسب سهمیه آسیایی و صعود به فینال جام حذفی کمترین حق هواداران پرشور تراکتور بود

1399/06/05 - 10:18 - کد خبر: 25839 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه تراکتور با صدور پیامی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به هواداران این تیم تبریک گفت.

به گزارش نصر، "محمدرضا زنوزی مطلق" طی پیامی کسب سهمیه آسیایی و حضور در فینال جام حذفی فوتبال را به پرشورها تقدیم کرد و این نتیجه را کمترین حق آن‌‌ها دانست.

متن پیام مالک باشگاه تراکتور به شرح زیر است:

"به‌نام خالق بی‌همتا

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان عزیز کشورمان به‌خصوص مردم شریف آذربایجان و هواداران پرشورمان، موفقیتی که امروز برای تراکتور رقم خورد، نتیجه تلاش  کادر فنی، بازیکنان و تمامی اعضای باشگاه و به‌ویژه حاصل شکیبایی و آرامش هواداران پرشورمان بود که حاشیه‌سازان را ناکام گذاشتند تا تراکتور با تمرکز بیشتری به دنبال کسب موفقیت باشد.

بی‌تردید هر آنچه در این تیم به عنوان ارزش تلقی می‌شود درایت و صبر پرشورهاست، لیاقت هواداران فراتر از این نتیجه‌هاست و هرچه تلاش و دستاورد خوب است حتما باید به آنها تقدیم شود.

در نهایت ضمن تبریک کسب سهمیه آسیایی و صعود به فینال جام حذفی به هواداران تراکتور و با امید به پیروزی در بازی فینال و کسب عنوان قهرمانی، نوید می‌دهم که در فصل آتی شاهد تیمی قدرتمندتر خواهند بود چرا که بر این باورم ما تازه در اول راه هستیم و دستاوردهای زیادی را باید پیشکش این هواداران گرانقدر کنیم.

به امید روزهای روشن
خادم ملت ایران
محمد رضا زنوزی مطلق"
انتهای پیام/
کسب سهمیه آسیایی و صعود به فینال جام حذفی کمترین حق هواداران پرشور تراکتور بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار