سرمربی تیم فوتبال تراکتور: شایسته حضور در فینال جام حذفی بودیم

1399/06/05 - 10:13 - کد خبر: 25838 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به درخشش شاگردانش در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: شایسته حضور در فینال جام حذفی بودیم.

به گزارش نصر، "ساکت الهامی" در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: تیم نفت مسجدسلیمان که با حذف سه تیم لیگ برتری به نیمه نهایی جام حذفی رسیده، تیم کوچکی نیست و تیم خوبی بود.

وی با تقدیم این برد به مالک باشگاه تراکتور، افزود: فردا تولد آقای زنوزی است و بچه‌ها می‌خواستند به هر نحوی که شده، حریف را شکست داده و این برد را به عنوان کادو به مالک باشگاه تقدیم کنند؛ چرا که آقای زنوزی طی این دو سال خیلی زحمت کشیده و ناملایمتی‌های زیادی دیده و به نظرم حقش این نیست.

الهامی با بیان اینکه امروز بچه‌ها معرفت و شرافت را معنا کردند، بیان کرد: با اینکه ۱۰ نفره شده و دستمان در تبریز خالی بود، بازهم بچه‌ها جانانه جنگیدند.

وی با بیان اینکه بابت کسب سهمیه آسیا و صعود به فینال مسابقات جام حذفی به هواداران تبریک می‌گویم، خاطرنشان کرد: به آقای تارتار هم تبریک می‌گویم، واقعا تیم خوبی ساخته و نفت مسجدسلیمان شایسته حضور در این مرحله بود. این تیم نشان داد که مجموعه‌ای با ساختار و سازماندهی بالا در شکل تیمی است.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که هر چقدر از زمان بازی بگذرد، کارمان سخت‌تر می‌شود و به همین منظور برای رسیدن به گل زودهنگام، بازی را تهاجمی آغاز کردیم. گل زدن به نفت کار سختی است و نیمه اول خیلی حمله کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که متاسفانه به نتیجه نرسیدند. با شروع نیمه دوم به آن چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم و در مجموع روال بازی خوب بود که اخراج رضا اسدی کارمان را سخت کرد و باعث شد که ناخواسته عقب بنشینیم و حریف روی دروازه ما فشار بیاورد.

سرمربی تراکتور در خصوص داوری بازی، گفت: جا دارد از آقای بیژن حیدری و گروه داوری تشکر کنم، خیلی خوب قضاوت کردند. بنده به خاطر فشار بازی در یک صحنه از کوره در رفتم که بابت این موضوع معذرت می‌خواهم. عملکرد گروه داوری فوق العاده بود.

وی ادامه داد: حساسیت بازی به شکلی بود که تیم‌ها بعد از دریافت گل، چیزی برای از دست دادن نداشتند؛ چرا که جام حذفی یا همه چیز هست و یا هیچ چیز. بنده از اعضای باشگاه تشکر می‌کنم. گلایه‌هایی هم دارم؛ چرا که بعضی از اوقات ما تنها بودیم و فقط آقای زنوزی کنارمان بود. بنده در موقعیت مناسب خیلی از صحبت‌ها را خواهم گفت و جایگاه تراکتور خیلی بالاتر از این است. بنده از روزی که سکان هدایت تیم را برعهده گرفتم، می‌خواستم تراکتور را آسیایی کنم که اکنون بابت آسیایی شدن تیم و رسیدن به فینال جام حذفی خوشحال هستم.

وی تاکید کرد: امیدوارم تراکتور به آن جایگاه واقعی خود برسد و اسیر این حواشی که همه می‌دانند چه کسانی ایجاد می‌کنند، نشود. انشالله روزی برسد که هوادارانمان در آسیا قد علم کنند.

وی در خصوص اخراج رضا اسدی، بیان کرد: رضا یکی از باشرفترین و با کیفیت‌ترین بازیکنانی است که با او کار کردم. جا دارد از ساسان انصاری هم تشکر کنم، درود به غیرت و شرف این بازیکن، حضورش در زمین یعنی غیرت، شرف و حیثیت. از سوی دیگر از اخباری هم تشکر می‌کنم که طی دو روز گذشته بارها فیزیوتراپی کرد و خودش را به بازی رساند. او نشان داد که هنوز معرف در فوتبال وجود دارد. امیدوارم روزی برسد زحمات این بازیکنان را جبران کنم.
انتهای پیام/
سرمربی تیم فوتبال تراکتور: شایسته حضور در فینال جام حذفی بودیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار