معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی؛

هشت هزار و 230 میلیارد ریال برای طرح‌های هفته دولت در آذربایجان‌غربی هزینه شد

1399/06/04 - 13:48 - کد خبر: 25799 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۴۵۹ طرح عمرانی همزمان با گرامیداشت هفته دولت با هشت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه در نقاط مختلف این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش نصر، آیدین رحمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: بخش عمده طرح‌های عمرانی امسال با اولویت‌ توسعه راه‌های روستایی و مسیرهای اصلی است.
وی با بیان اینکه امسال اقدامات خوبی در بخش گازرسانی انجام شده است، ادامه داد: با افتتاح طرح‌های گازرسانی در طول سال جاری ضریب برخورداری از گاز طبیعی در سطح شهر و روستا به میانگین ۸۴ درصد خواهد رسید که چند سال پیش این ضریب حدود ۴۲ درصد بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نگاه دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ پروژه نیمه‌کاره در سطح استان با میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی شناسایی شده که دولت مصمم به اتمام آن تا پایان سال جاری است.
رحمانی همچنین با تأکید بر زمینه‌سازی و بسترسازی در منطقه برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذار به استان اظهار داشت: دولت در راستای جهش تولید و برطرف کردن موانع سرمایه‌گذاری وظایفی برعهده دارد که باید به خوبی  توسط مسوولان انجام داده شود.
وی از ارتقای مناسب شاخص‌های توسعه‌ای استان خبر داد و افزود: باید دستاوردهای دولت تدبیر و امید به مردم منعکس شود تا مردم بدانند که کارگزاران آنها در تمام شرایط برای آبادانی و توسعه کشور تلاش می‌کنند.
همزمان با دومین روز از هفته دولت چهار طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی با حضور مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
۵۵۶ طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در آذربایجان‌غربی به بهره‌بردای می‌رسد.
هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.
انتهای پیام/
هشت هزار و 230 میلیارد ریال برای طرح‌های هفته دولت در آذربایجان‌غربی هزینه شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار