رییس کمیته فوتسال آذربایجان‌غربی خبر داد:

دو فوتسالیست از آذربایجان‌غربی در جمع اردونشینان تیم ملی زیر ۲۰ سال

1399/06/04 - 13:44 - کد خبر: 25797 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیته فوتسال آذربایجان‌غربی گفت: بلال اسماعیلی و بهزاد رسولی از استان به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال که شهریورماه جاری برگزار می‌شود، دعوت شدند.

به گزارش نصر، حسین همتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: این اردو از نهم تا پانزدهم شهریور با حضور ۲۰ بازیکن برای شرکت در مسابقات کیش در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در رقابت‌های فوتسال کیش، تیم ملی بزرگسالان ایران، تیم زیر ۲۰ سال ایران و تیم‌های ملی بزرگسالان عراق و کویت حضور خواهند داشت.
رییس کمیته فوتسال آذربایجان غربی بیان کرد: علاوه بر فوتسالیست های ارومیه ای، بهروز عظیمی و علی اصغر سوبدایی از خراسان رضوی، سجاد هاشم پور و محمد صادقی از آذربایجان‌شرقی، علی جوذری از هرمزگان، مهدی علیزاده از ایلام، امیرحسین زینعلی و محمد رحمتی از قم، حسین فعله‌گری و مهدی یاری از تهران، ابوالفضل مهدور از اصفهان، ایمان مطهری از سمنان، محمدهادی یوسفی از چهارمحال و بختیاری، منصور رفیع نیا از خوزستان و علی احسانی، امیر حسین غلامی، محمد هادی منجمی و محمد مهدی خراسانی از مرکزی در این اردو حضور خواهندداشت.
همتی اظهار کرد: امسال تیم‌هایی از آذربایجان‌غربی در ۲ بخش آقایان و بانوان المپیاد کشوری فوتسال و تیم‌های اروم آلیاژ ارومیه و آروین قالای ماکو در لیگ دسته ۲ فوتسال کشورمان حضور خواهندیافت.
تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان پاییز امسال در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا به میزبانی تایلند حضور خواهدیافت.
انتهای پیام/
دو فوتسالیست از آذربایجان‌غربی در جمع اردونشینان تیم ملی زیر ۲۰ سال خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار