فرماندار تبریز مطرح کرد:

شور و شعور حسینی در هیات های حسینی تبریزی

1399/06/04 - 13:03 - کد خبر: 25787 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز گفت: هیات های عزاداری تبریز با شور و شعور حسینی بار دیگر عشق و ارادت شان به اباعبدالله الحسین (ع) را نشان دادند.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی، فرماندار شهرستان تبریز در گفت و گو با خبرنگار نصر ضمن تقدیر از همکاری و تعامل ارزنده هیات های مذهبی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی اظهار داشت: محرم امسال با توجه به شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ برای همگان متفاوت بود و همانطوریکه پیش بینی می شد اکثر هیات های عزادارای تمام مفاد شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند.
وی ادامه داد: قطعا کسانی که در عزای اباعبدالله اشک می ریزند و در غم شهدای کربلا عزاداری می کنند صاحب شعور حسینی نیز هستند و هیچ گاه راضی نمی شوند به خاطر عزاداری اباعبدالله و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شیوع ویروس کرونا را سبب شوند.
مهدوی خطاب به برخی از هیات های مذهبی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند نیز گفت: عدم رعایت فاصله اجتماعی و نزدن ماسک موجب شکست سیاست های قطع زنجیره توزیع این ویروس خواهد شد که بی تردید عاشقان اباعبدالله با شعور وصف ناپذیری که دارند راضی به این امر نمی شوند.
فرمانداری تبریز ابراز امیدواری کرد: با همت و‌همکاری هیات های عزاداری شاهد برگزاری مراسم های عزاداری اباعبدالله الحسین در سلامت کامل باشیم و‌ان شاالله بعد از محرم کاهش آمار مبتلایان به این بیماری فراگیر در کشور را ببینیم.
انتهای پیام/
شور و شعور حسینی در هیات های حسینی تبریزی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار