شهردار منطقه هفت تبریز؛

عملیات کلنگ‌زنی باغ‌های لاله به زودی آغاز می‌شود

1399/06/03 - 14:07 - کد خبر: 25734 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه هفت تبریز از آغاز عملیات کلنگ زنی باغات لاله طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش نصر، محمد علی سلیمی در گفتگو با برنامه تلویزیونی شبکه سهند در تشریح اقدامات این شهرداری در حوزه فضای سبز گفت: عملیات تملک باغات لاله به اتمام رسیده و انجام ثبت سند آنها نیز مراحل پایانی خود را طی می کند که طی چند روز آینده کلنگ آن زده می شود.
وی با اشاره به اینکه ۲۸هزار متر مربع از باغات لاله در فاز نخست تملک شده اظهار داشت: شهرداری منطقه هفت در راستای اهداف کلان شهرداری برای احیای باغ شهر چندین پروژه در دست اقدام دارد که از دیگر پروژه های توسعه فضای سبز توسعه پارک مهر ولایت در شهرک اندیشه بوده که اقدامات لازم برای تملک زمین های آن در دست اقدام است.
سلیمی تحقق شعار سال مبنی بر سال فضای سبز و نهضت آسفالت را از مهمترین برنامه های سال جاری شهرداری منطقه هفت عنوان کرد و افزود: در راستای خدمت رسانی و بهسازی آسفالت معابر، این شهرداری تمام تلاش خود را داشته تا این بخش از تبریز که نیازمند توجه بیشتری نسبت به آسفالت ریزی است را به لحاظ کیفی ارتقا دهد.
شهردار منطقه هفت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه و درآمد محدود شهرداری از شهروندان محترم منطقه خواستار همکاری در پرداخت عوارض ها شد تا بدین صورت درآمد حاصل از انها صرف آبادانی و فعالیت های عمرانی منطقه شود.
انتهای پیام/
عملیات کلنگ‌زنی باغ‌های لاله به زودی آغاز می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار