نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو؛

تمامی نمایندگان تبریز پیگیر رفع مشکل تامین آب شرب هستند

1399/06/03 - 11:16 - کد خبر: 25706 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر اینکه نباید از مشکلات بلندمدت غافل شده و دچار روزمرگی شویم، گفت: در خصوص مشکل تامین آب شرب تبریز تمامی نمایندگان در حال پیگیری هستند تا این مسئله امنیتی و مرتبط با آرامش روانی مردم تبریز، به زودی حل شود.

به گزارش نصر، روح الله متفکرآزاد در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز، با بیان این مطلب، گفت: با توجه به ظرفیت مراودات تجاری و ظرفیت همسایگان کشور، می‌توان مقادیر بالاتری از تراز تجاری مورد نیاز کشور را حتی در شرایط تحریمی تامین کرد؛ این امر واقعیت‌ صحنه است و خیالی نیست، اما یک زمان‌هایی این فرصت مهم را از دست دادیم ولی اکنون می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: برای طرح مشکلات شهرستان، حتما نیاز به برگزاری جلسه نیست و مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی می‌توانند مشکل خود را بدون واسطه با نمایندگان در میان بگذارند تا نمایندگان به دنبال پیگیری باشند.
به گزارش ایسنا، متفکرآزاد ادامه داد: در شرایط خاصی قرار داریم و دولت سال آخر خود را سپری می‌کند و نمایندگان هم مراعات دولت را کرده و کمک می‌کنند تا دولت تا آخرین دقیقه و روز کاری بتواند پرتوان کار کرده و به وظایف خود عمل کند.
وی افزود: از طرفی مشکلات بسیاری نیز وجود دارد که بخشی در دولت و بخشی از بیرون از دولت نشات می‌گیرد که نمایندگان برای همه این‌ مشکلات کمک می‌کنند تا حل شوند.
نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو گفت: اکنون همه در یک کشتی به نام جمهوری اسلامی نشسته‌ایم، کارآمدی این کشتی زمانی روی می‌دهد که ما بتوانیم مسائل را حل کنیم که ظرفیت آن را هم داریم.
انتهای پیام/
 تمامی نمایندگان تبریز پیگیر رفع مشکل تامین آب شرب هستند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار