محمدباقر نوبخت؛

ایران از سرمایه گذاری ترکیه استقبال می‌کند

1399/06/03 - 10:51 - کد خبر: 25703 نسخه چاپی

نصر: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: از اینکه کشور دوست و برادر ما ترکیه و سرمایه گذاران شریف و کوشای آن برای فعالیت مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و ترکیه اقدام می‌کنند استقبال می‌کنیم.

به گزارش نصر، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در آیین افتتاح یک شرکت تولیدی با سرمایه گذاری خارجی از ترکیه در شهرک صنعتی کاسپین، افزود: به عنوان عضوی از هیات دولت به این سرمایه گذاران خوشامد گفته و تلاش می‌کنیم زمینه را برای فعالیت آنها فراهم کنیم.
وی گفت: شرکت ای جی تی با توجه به سابقه حضور در عرصه صنعت قطعا می‌تواند از امکانات موجود در این استان برای فراوری تولیدات به نحو شایسته استفاده کند.
نوبخت گفت: حضور مسوولان ملی در استان‌ها به ویژه در مجموعه‌های صنعتی برای دیدن و شنیدن مشکلات تولید است تا تمام توان خود را برای رفع آنها به کار گیرند.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سفر قبلی خود به قزوین از موانع مالیاتی در یک شرکت  طرح مساله شد و فرض و وظیفه ما بود که به عنوان مسوول سازمان برنامه و بودجه کشور این مانع را رفع کنیم.
نوبخت افزود: خرسندیم که امروز این مانع برای شهرک صنعتی کاسپین رفع شده است و برای این واحد تولیدی نیز موانعی در مباحث گمرکی وجود دارد که در بازگشت از استان آنها را مرتفع می‌کنیم.
معاون رییس جمهوری افزود:وظیفه داریم همه نوع حمایت‌های قانونی را نسبت به این شرکت داشته باشیم تا برای اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی در استان و کشور اقدام کنیم.
وی گفت: از نماینده عالی دولت و نمایندگان مردم استان در مجلس نیز دعوت می‌کنیم نظارت و پیگیری خود را به قصد حمایت از واحدهای تولیدی که در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید به ویژه در سالی که به عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده به کار گیرند.
نوبخت افزود: امیدواریم که در سفرهای بعدی شاهد افتتاح فازهای بعدی این شرکت در ایران باشیم.
شرکت ای جی تی در زمینه تولید انواع پارکت و پروفیل با ۴۰ میلیون یور سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برای ۱۵۰ نفر در مرحله نخست اشتغالزایی کرده است.
انتهای پیام/
ایران از سرمایه گذاری ترکیه استقبال می‌کند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار