مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان:

واحدهای تولیدی و فعال منتخب حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی تجلیل شدند

1399/06/02 - 14:32 - کد خبر: 25674 نسخه چاپی

نصر: با حضور مسئولان و مدیران عامل صنایع و واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی، از واحدهای تولیدی و فعال منتخب حفاظت از محیط زیست استان تجلیل شد.

به گزارش نصر، مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان روز یکشنبه در این جلسه، گفت: هرساله از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی منتخب استان‌ها توسط سازمان محیط زیست در قالب همایش "صنعت سبز" قدردانی می‌شد که امسال به دلیل شیوع کرونا، این همایش در بخش استانی برگزار می‌شود.
حمید قاسمی اظهار کرد: حدود 7000 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی فعال و غیرفعال در استان وجود دارد که رقم بالایی در بین سایر استان‌ها محسوب می‌شود و جزو پنج استان اول در تعدد واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم اما هر یک از این واحدها در هنگام تاسیس و یا در فرایند تداوم تولید با آلایندگی و ایجاد اثرات منفی در محیط زیست همراه هستند.
وی افزود: با ابلاغیه‌هایی که از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست به این واحدها انجام می‌گیرد، فعالیت‌های تولیدی و صنعتی به سمت کاهش آلایندگی سوق داده می‌شوند که تاکنون نیز واحدهای استانی اقدامات خوبی را برای کاهش اثرات منفی محیط زیستی انجام داده‌اند و تعدادی نیز در حال انجام است.
وی در خاتمه با قدردانی از هماهنگی و اقدامات خوب واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی در راستای کاهش آلایندگی‌ها، گفت: امیدواریم این اقدامات تداوم داشته باشد و نواقصی که در تعدادی از این واحدها وجود دارد، به زودی رفع شود.   
در پایان این جلسه، از 15 واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی، شامل مدیرعامل شرکت خوشگوار تبریز، مدیرعامل شرکت کلرپارس، مدیرعامل شرکت آذربام، مدیرعامل شرکت فولاد میانه، مدیرعامل شرکت داروسازی شهید قاضی، مدیرعامل شرکت فولاد مهر سهند، مدیرعامل شرکت فولاد ناب تبریز، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آسیاپک، مدیرعامل شرکت داروسازی دانا، مدیرعامل شرکت پلی نار و مدیرعامل شرکت پارلا منسوجات تقدیر شد.














هم‌چنین از مدیر مسئول خبرگزاری ایسنا- منطقه آذربایجان شرقی و مدیر مسئول خبرگزاری تسنیم آذربایجان شرقی به عنوان فعالان رسانه‌ای در حوزه حفاظت از محیط زیست ذربایجان شرقی و از حجت الاسلام احمدی، امام جمعه شهر باسمنج به عنوان فعال مذهبی و فرهنگی این حوزه تجلیل شد.
انتهای پیام/
واحدهای تولیدی و فعال منتخب حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی تجلیل شدند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار