رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خبر داد:

استفاده از ظرفیت هیئات های حسینی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

1399/06/02 - 14:27 - کد خبر: 25673 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی برای مبارزه با کرونا و اعلام آمادگی هیات های حسینی برای هزینه برگزاری مراسم در امور خیریه، این موضوع فرصت مناسبی برای جلب کمک های خیرخواهانه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد است.

به گزارش نصر، نشست هیئت امنای ستاد دیه آذربایجان شرقی به ریاست رئیس کل دادگستری استان و با حضور دادستان مرکز استان و تعدادی از خیرین برگزار شد. طی این نشست موسی خلیل الهی با بیان اینکه مردم استان همیشه در انجام امور خیر پیشقدم بوده اند، اظهار داشت: این موضوع یک ظرفیت بزرگ برای استان محسوب می شود که باید از آن به خوبی بهره مند شد.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(ع) ادامه داد: با توجه به برخی دستورالعمل های بهداشتی هیئات حسینی اعلام کرده اند که هزینه برگزاری مراسم را صرف امور خیر خواهند کرد و این موضوع فرصت مناسبی برای جلب کمک های خیرخواهانه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ماه های اخیر شاهد همدلی مردم ایران در برگزاری رزمایش مساوات بودیم که این موضوع یکی از بی نظیرترین سنت هایی بوده که خاص مردم کشورمان است، گفت: استفاده از چنین ظرفیت هایی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و کمک به خانواده آنها فرصت مناسبی است.
طی این نشست 65 مورد پرونده جرایم غیر عمد بررسی و در خصوص بخشی از محکومیت جرایم غیر عمد در قالب کمک های بلاعوض مساعدت شد.
 انتهای پیام/
استفاده از ظرفیت هیئات های حسینی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار