مدیرعامل بانک توسعه تعاون؛

هزار دستگاه کامیون با تسهیلات بانک توسعه تعاون به شبکه حمل‌ونقل کشور اضافه می‌گردد

1399/06/02 - 12:28 - کد خبر: 25652 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل بانک توسعه تعاون از برنامه اعطای تسهیلات این بانک جهت هزار دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش نصر، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه میان این بانک، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شرکت ایران‌خودرو دیزل اظهار داشت: بخش حمل‌ونقل اعم از درون‌شهری و جاده‌ای ازجمله بخش‌های اقتصادی است که تعاون به‌خوبی در آن متبلور گردیده است.
وی افزود: در فعالیت اقتصادی حمل‌ونقل، نقش‌های متعدد، منافع و نیازهای مشترک وجود دارد که با مکانیزم‌های موجود در تعاون، این بخش اقتصادی امکان تداوم و پیشرفت پیدا نموده است.
مهدیان با اشاره به همکاری چندین ساله بانک توسعه تعاون و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: تسهیلات بانک توسعه تعاون در راستای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، مصداق حمایت از تولید داخلی و همچنین حفظ و ایجاد اشتغال بوده است و نوسازی ناوگان کارکردهایی از قبیل افزایش بهره‌وری، کاهش مخاطرات جاده‌ای و کاهش آلودگی هوا را نیز در پی دارد.
وی با اشاره به دور جدید همکاری میان بانک توسعه تعاون و بخش حمل‌ونقل گفت: در طی مدت تفاهم‌نامه و مطابق برنامه به واجدین شرایط و معرفی‌شدگان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تسهیلات بانکی تهیه کامیون تولیدی شرکت ایران‌خودرو دیزل، با بازپرداخت حداکثر پنج‌ساله و با نرخ سود مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار تأمین مالی تعلق می‌گیرد و مجموعاً هزار فعال حوزه حمل‌ونقل از این تسهیلات منتفع می‌گردند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: با تعامل دوجانبه و سازماندهی مناسب میان این سه نهاد، تلاش می‌شود تفاهم‌نامه با بهترین اثربخشی و کارآمدی به اجرا درآمده و بخش حمل‌ونقل از مزایای این همکاری منتفع گردد.
مهدیان همچنین بیان داشت: تکمیل زیرساخت‌های اقتصادی از مهم‌ترین ابعاد توسعه متوازن و همه‌جانبه در سراسر کشور است و توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای شرایط مناسبی را برای رونق فعالیت‌های تولیدی، تأمین مواد اولیه، کمک به توسعه بازار، شکل‌گیری بهتر مناسبات اقتصادی و ایجاد ارزش‌افزوده مناسب در مناطق مختلف کشور و تأمین مایحتاج عموم مردم فراهم می‌کند و ازاین‌رو، همکاری با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای حرکت در راستای تحقق اهداف اجتماعی دولت و اجرای صحیح راهبرهای اقتصادی کشور می‌باشد.
شایان‌ذکر است این تفاهم‌نامه سه‌جانبه در حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، جعفر سرقینی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، عزت اله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو به امضای حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و محمد زالی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت ایران‌خودرو دیزل رسید.
انتهای پیام/
هزار دستگاه کامیون با تسهیلات بانک توسعه تعاون به شبکه حمل‌ونقل کشور اضافه می‌گردد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار