مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز عنوان کرد:

حقوق کارگران توسط شهرداری پرداخت می شود نه پیمانکاران

1399/06/02 - 11:26 - کد خبر: 25648 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، گفت: همه حقوق کارگران توسط شهرداری پرداخت می شود نه پیمانکاران، ابلاغ هایی که اتفاق افتاده است همه آنها لحاظ شده است و همه کارگران حقوق خود را دریافت کرده اند.

به گزارش نصر، "مسعود برزگر جلالی" در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز، در دستور جلسه چهارم اعتبارات بودجه پیشنهادي سال1399 ودفترچـه فهرست بهاءحفظ و
نگهداري وتوسعه فضـای سبز، ابراز داشت: مجموعه پولی که در سال ۹۸ حقوق کارگران بود دو میلیون و پانصد هزار تومان بود، روال همه سال ها این می باشد که هر سال ۲۰ درصد حقوق کارگران افزایش پیدا کند.
وی افزود: امسال افزایش حقوق ۲۱ درصد بود اما با مزایا افزایش ۳۴ درصدی دارد.
وی اضافه کرد: بیمه کارگران هم بر این اساس که هرکارگر چقدر می‌تواند فضای سبز را آبیاری کند، پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: مجموعه افزایشی که از شورای شهر درخواست داریم، ۸۹.۳ درصد کل قراردادهای پیمانکاران است که البته همه آنها را شامل نمی‌شود.
برزگر جلالی افزود: همه سوالاتی که اعضای شورا پرسیدند همه آنها پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: افزایشی که برای حقوق کارگران افزوده شده است ۳۴ درصد می باشد و این حقوق را پرداخت کرده ایم، اکثر پیمانکاران به شهرداران منطقه بدهکار هستند.
وی تصریح کرد: همه حقوق کارگران توسط شهرداری پرداخت می شود نه پیمانکاران، ابلاغ هایی که اتفاق افتاده است همه آنها لحاظ شده است و همه کارگران حقوق خود را دریافت کرده اند.
وی در پایان اضافه کرد: ساز و کارهایی برای حقوق کارکنان تعریف شده است، کارگری وجود ندارد که حقوق خود را دریافت نکرده باشد، حق و حقوقی که ضایع شده باشد باید جلوی آنها گرفته شود.
انتهای پیام/
حقوق کارگران توسط شهرداری پرداخت می شود نه پیمانکاران محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار