جوابیه/

واکنش هواپیمایی ایران ایرتور به اظهارات نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی

1398/04/02 - 13:20 - کد خبر: 2563 نسخه چاپی

نصر: به دنبال انتشار خبری به نقل از خبرگزاری فارس با عنوان "نماینده مشهد از نحوه واگذاری ایران‌ ایرتور به قوه قضائیه شکایت کرد" روابط عمومی این ایرلاین جوابیه ای را به تحریریه نصر ارسال کرد.

به گزارش نصر، در این جوابیه که خطاب به نصر الله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلارت در مجلس شورای اسلامی آمده است:

در پاسخ به بیانات خلاف واقع امروز حضرتعالی در خصوص واگذاری شرکت هواپیمایی ایران ایر تور به بخش خصوصی، ضمن ابراز تاسف از فرمایشات جنابعالی که شایسته یک نماینده مجلس شورای اسلامی نمی باشد، اعلام میدارد جای شگفتی است که جنابعالی بدون هرگونه سند و مدرک اقدام به اظهارات خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی میکنید و حتی هنوز اطلاع ندارید که خریدار شرکت ایران ایرتور دینار و ریالی به سازمان خصوصی سازی بدهی نداشته و فرآیند واگذاری بر اساس موازین قانونی انجام و اتمام پذیرفته است.
جناب آقای پژمانفر؛
صنعت حمل و نقل هوایی ایران بدلیل عداوت دشمنان ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی رنجور و مجروح بوده و پشت تمام شرکتهای حمل و نقل هوایی زیر بار سنگین تحریمها به اندازه کافی خمیده شده است. سزاوار نیست شرکت هواپیمایی ایران ایرتور اینگونه و مکررا مورد آماج حملات و هجمه های بناحق جنابعالی قرار گیرد. شرکت ایران ایرتور که در زمان واگذاری در آستانه ورشکستگی بوده است پس از واگذاری به بخش خصوصی نه تنها تعداد 680 نفر نیروی انسانی شاغل خود را حفظ نموده است، بلکه با اشتغال زایی مضاعف آنهم در این شرایط حاد اقتصادی کشور آنرا به 1200 نفرافزایش داده و توان عملیاتی خود را به حمل و نقل روزانه بیش از 8000 نفر مسافر توسعه داده است.
از جنابعالی استدعا داریم بجای طرح هرگونه افترا، تهمت، مطالب کلی و خلاف واقع که قطعا تشویش اذهان عمومی را درپی داشته و هیچ ارتباطی به انجام وظایف نمایندگی ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی ندارد؛ هرگونه مدرک و سندی در اثبات ادعاهای خود دارید را در اختیار نمایندگان شریف ملت و قوه محترم قضائیه قرار دهید تا بقول معروف " تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد."

انتهای پیام/

واکنش هواپیمایی ایران ایرتور به اظهارات نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار