رئیس سازمان صمت استان؛

تولید در پالایشگاه بخش خصوصی هشترود رونق می‌گیرد

1399/06/01 - 11:24 - کد خبر: 25580 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با پیگیری‎های لازم از طریق کارگروه های استانی و ملی، مشکلات تولید محصلات پتروشیمی در شرکت ارکان پارس هشترود مرتفع می‌شود.

به گزارش نصر، حبیب امین زاده، بدنبال انتشار اخباری مبنی بر سنگ اندازی برسر راه تولید در پالایشگاه هشترود، در کمتر از 24 ساعت به همراه رضا عین اله زاده، معاون امور صنایع سازمان صمت استان و همچنین کارشناس گروه پتروشیمی سازمان صمت استان در محل شرکت ارکان پارس حاضر شد.
وی پس از بررسی مدارک و مستندات موجود در پرونده شرکت، گفت: پروانه بهره برداری این شرکت بر اساس محصولات تولیدی تفکیک و فرآیند دریافت مجوز از سازمان استاندارد با هماهنگی مدیران استانی در چند روز آینده انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: برخی از مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازام برای فعالیت این شرکت نیز از طریق کارگروه‌های ملی پیگیری می‌شود که در صورت ارائه مستندت لازم از سوی صاحبان شرکت پروانه جدید برای محصولات تولیدی صادر خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان، امین‌زاده در خصوص انتشار مطلبی در رسانه‌ها با این مضمون که کارشناس گروه شیمیایی سازمان صمت استان دارای رشته کشوارزی است، اظهار کرد: این مطلب خلاف واقع بوده و خانم ناجی دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی با گرایش پتروشیمی از دانشگاه صنعتی سهند است.
انتهای پیام/
تولید در پالایشگاه بخش خصوصی هشترود رونق می‌گیرد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار