معاون شهردار تبریز در بازدید از پروژه‌های مسیرگشایی خبرداد:

عزم شهرداری تبریز برای بهسازی بافت کم برخوردار

1399/06/01 - 10:06 - کد خبر: 25566 نسخه چاپی

نصر: معاون معماری و شهرسازی شهردار تبریز از عزم جدی مدیریت شهری برای ساماندهی و بهسازی بافت کم برخوردار در حاشیه شهر خبر داد.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی فرماندار تبریز به همراه محمد عزتی معاون معماری و شهرسازی شهردار تبریز از پروژه‌های مسیرگشایی شهرداری منطقه ۱۰ و پارک ستارخان بازدید کرد.
عزتی در این بازدید گفت: شهرداری تبریز در حوزه بازآفرینی از چند جبهه وارد کار شده و در جهت ساماندهی و بهسازی بافت کم برخوردار حاشیه شهر تبریز تلاش می‌کند.
وی با اشاره به توجه جدی شهرداری به ایجاد امکانات و خدمات در مناطق حاشیه نشین اظهار داشت: آسفالت اساسی خیابان‌های منطقه و اصلاح هندسی و مناسب سازی محیط شهری در کنار بازگشایی و مسیرگشایی خیابان‌ها از دیگر رویکردهای شهرداری است.
عزتی افزود: خیابان علی بقال یک مسیر شمالی- جنوبی است که خدمات عمومی را به بافت کم برخوردار می‌آورد و از نظر ترافیکی و مدیریت بحران مهم و تأثیرگذار است.
وی در خصوص پارک ستارخان نیز گفت: این پارک با سه و نیم هکتار مساحت تأثیر بسزایی در ارتقای سرانه فضای سبز و ایجاد امکانات تفریحی و فرهنگی این منطقه دارد و علاوه بر این پارک بزرگ، چند پارک محله‌ای نیز در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ در دست احداث است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.
انتهای پیام/
 عزم شهرداری تبریز برای بهسازی بافت کم برخوردار خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار