خبر/

موجی که موج فوتبال به راه انداخت/ راه‌اندازی شعبه تخلفات فوتبال ‌در دادگستری استان

1399/06/01 - 09:41 - کد خبر: 25562 نسخه چاپی

نصر: برنامه موج فوتبال با پرداخت به فوتبال پایه استان، به عنوان رسانه تصویری تلاش کرد موجی را انداخته و در احیا فوتبال تبریز در رده پایه نقش داشته باشد.

به گزارش نصر، موج فوتبال برنامه تخصصی فوتبال شبکه سهند به بررسی اخبار و نتایج هر هفته فوتبال تبریز می‌پردازد.
این برنامه در 2 هفته گذشته با اقدامی قابل توجه به بررسی شرایط فوتبال پایه استان آذربایجان‌شرقی و تبریز پرداخته تا علل افت فوتبال تبریز در پرورش بازیکنان مطرح بررسی کند.
در این برنامه خاکزاد دبیر هیات فوتبال استان مهمان حضوری بوده و به تشریح شرایط فوتبال پایه استان پرداخته و اقدامات هیات فوتبال استان در رده پایه برشمرده که به پویایی فوتبال رده پایه منجر شده است. وی قبول کرد که تخلفاتی از سوی بعضی مدارس فوتبال و باشگاه‌های پایه صورت گرفته و در این رابطه یک پروانه تیمی در رده پایه در شرف ابطال است.
کاوه سلامی که از مربیان فوتبال پایه تبریز مخالف افت فوتبال تبریز بوده و اسامی تعدادی از بازیکنان پرورش یافته فوتبال تبریز در رده پایه را برشمرد، اما در مقابل سوال میلاد وطن‌پرست که چند تن از این بازیکنان به تیم های لیگ برتری پیوسته و یا به تیم ملی راه یافتند، قبول کرد که در این مورد فوتبال تبریز نسبت به دهه 70 افت کرده است.
مصاحبه با صابر ابراهیم‌زاده پدر امیر ابراهیم‌زاده ملی‌پوش تبریزی در رده نوجوانان، سالار نصرتی و پدرش و چند اولیا در بخش‌های مختلف برنامه این 2 هفته بیشتر با مشکلات موجود آشنا کرده تا  راه کارهای حل منطقی ارائه و فوتبال تبریز در رده پایه به گذشته خود بازگردد.
از مهمترین نتایج این 2 برنامه می‌توان به اختصاص شعبه تخلفات فوتبال در دادگستری اشاره کرد که خاکزاد در این مورد گفت: با مساعدت رئیس دادگستری استان، شعبه‌ای برای تخلفات فوتبال در نظر گرفته شده است تا منبعد شاهد کاهش تخلفات که بیشتر هم در رده پایه است، باشیم.
تهیه کننده برنامه موج فوتبال مهدی جولا بوده و مجری برنامه هم میلاد وطن پرست است.
انتهای پیام/
موجی که موج فوتبال به راه انداخت/ راه‌اندازی شعبه تخلفات فوتبال ‌در دادگستری استان خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار