با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی از نصر

1399/05/30 - 14:53 - کد خبر: 25526 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این سازمان و آگاه سازی جامعه از حقوق شهروندی تقدیر کرد.

به گزارش نصر، بخشعلی معصومی، رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی این لوح سپاس را به مدیر مسئول این رسانه اهدا کرد.

در این لوح سپاس که به امضای "بخشعلی معصومی"، رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

جناب آقای کریم زاد
مدیر مسئول محترم خبرگزاری نصر استان آذربایجان شرقی
با سلام و تحیات
خبرنگاران به راستی تجسم امانت،مسئولیت،تعهد،دلسوزی و وظیفه اند.خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند،زیرا همواره در عمق جامعه زندگی میکنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای،مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز ارزشمند اجتماعی خبرنگار و تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه جنابعالی و همه همکاران ساعی مجموعه خبر گزاری نصر در راستای همکاری با دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی،با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست اندر کاران حوزه رسانه و اطلاع رسانی کشور، امید آن دارم که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت همه خبرنگاران،فضای رسانه ای،در راستای آگاهی بخشی صحیح و به موقع به ملت شریف ایران و کمک به تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش موفق عمل نماید.
از علیم خبیر توفیق روز افزون جناب عالی در جهت شکوفایی در حرفه خویش با حفظ امانت داری در حق دانستن مردمان را مسالمت دارم.
انتهای پیام/
تقدیر رئیس دانشگاه پیام نور  آذربایجان شرقی از  نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار