عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره هدف طرح کرد:

جشنواره هدف، انگیزه‌ای برای ورزشکاران

1399/05/30 - 12:46 - کد خبر: 25511 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره هدف گفت: برگزاری جشنواره‌ هدف انگیزه‌ای برای ورزشکاران شهر و استان است تا با جدیت در عرصه‌ ورزش همگانی و قهرمانی به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش نصر، سعید حاجی‌زاده در آیین اختتامیه جشنواره معرفی برترین‌های ورزشی استان (هدف) با بیان این مطلب اظهار داشت: جشنواره هدف حرکت ارزشمندی در سطح استان است که امیدوارم در سال‌های بعد نیز تداوم داشته باشد.
او افزود: تجلیل از ورزشکاران، به خصوص ورزشکاران نونهال که عنوانی در رویدادهای ورزشی کسب می‌کنند، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که از یک سو انگیزه‌ای برای آن فرد است و از سوی دیگر برای دوستان، خانواده و بستگان آن ورزشکار نیز حضور در عرصه‌های ورزشی و کسب عنوان اهمیت دارد.
رئیس هئیت ورزشی دوومیدانی استان با اشاره به اهمیت ترغیب جوانان به ورزش گفت: یک روش ترغیب جوانان به امر ورزش تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران این عرصه است و فکر می‌کنم تجلیل از تلاش فردی که عنوان ورزشی کسب کرده باعث سوق یافتن جوانان به این سمت است.
او اضافه‌ کرد: آرزوی ما تداوم درخشش و موفقیت جوانان استان در رشته‌ها و میادین مختلف ورزشی است.
حاجی‌زاده با اشاره به حمایت‌های مجموعه شهرداری از برگزاری جشنواره هدف و برنامه‌های مشابه خاطرنشان کرد: جشنواره هدف به همت موسسه رسانه ورزش و با مشارکت شهرداری تبریز و اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان بخش خصوصی برگزار گردید که حرکت ارزشمندی بود و امیدواریم که ورزشکاران استان در سال‌های بعد با درخشش در میادین ورزشی مایه اعتلای نام تبریز و آذربایجان باشند.
او اضافه‌ کرد: تلاش داریم با حمایت خود از ورزشکاران استان زمینه موفقیت آنها را در رویدادهای ورزشی آتی فراهم کنیم و از ورزشکارانی که برای تبریز و استان افتخارآفرینی می‌کنند قدردانی به عمل آوریم.
انتهای پیام/
 جشنواره هدف، انگیزه‌ای برای ورزشکاران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار