رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

مراقبان بهداشتی در همه حوزه‌های کنکور آذربایجان‌شرقی حضور دارند

1399/05/30 - 12:08 - کد خبر: 25509 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی فعالیت‌های اجتماعی گفت: در این راستا در هر حوزه برگزاری آزمون ورودی دانشگاه ها (کنکور) در آذربایجان‌شرقی یک مراقب بهداشتی حضور دارد.

گزارش نصر، محمدحسین صومی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از حوزه کنکور سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به برگزاری کنکور دانشگاه ها در ۲۸ حوزه در آذربایجان شرقی، همین تعداد مراقب بهداشتی نیز برای برگزاری این آزمون در سلامت و بهداشت کامل تلاش می کنند.
وی افزود: ۱۰۰درصد پروتکل های بهداشتی در این آزمون رعایت شده و صندلی های داوطلبان که ۱.۸۰ سانتی متر باید فاصله داشته باشد در برخی حوزه ها مثل دانشگاه آزاد بیش از ۲ متر فاصله گذاری شده است. 
وی افزود: تهویه مناسب سالن ها و کلاس های آزمون، استفاده از ماسک، ضدعفونی دست ها و عدم تجمع از دیگر موارد پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری است که همگی به خوبی اجرا می شود. 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز گفت: ۴ هزار و ۹۰۷ داوطلب تبریزی برای کنکور در مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد رقابت می کنند. 
عزیز جوانپور افزود: صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۲ هزار و ۴۰۷ داوطلب در رشته ریاضی و فنی و علوم انسانی (۹۲۴ دختر و یک‌هزار و ۴۸۳ پسر) در چهار ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز  (ساختمان علامه امینی، علامه جعفری و علامه طباطبایی و دانشکده کشاورزی) به رقابت می‌پردازند.
وی اظهار کرد: آزمون سراسری صبح روز فردا جمعه ۳۱ مرداد نیز با شرکت ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب که یک‌هزار نفر از آنان دختر و مابقی پسران را تشکیل می‌دهند، در ساختمان‌های یاد شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
جوانپور از فراهم کردن امکانات لازم برای والدین داوطلبان خبر داد و افزود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز امکانات و فضای مناسب برای همراهان و والدین داوطلبان در روز آزمون سراسری را فراهم کرده‌اند تا داوطلبان با خیالی آسوده در این آزمون شرکت کنند.
رئیس دانشگاه تبریز نیز با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی در ۲۸ حوزه آذربایجان‌شرقی، گفت: ۶۸ هزار و ۹۱۴ دانش‌آموز در این آزمون شرکت می‌کنند.
سیدرضا مجیدی اظهار کرد: دیروز در نخستین روز از برگزاری آزمون سراسری، حدود یک هزار و ۹۰۰ نفر از داوطلبان در رشته آزمایشی هنر به رقابت پرداختند.
رئیس دانشگاه تبریز گفت: ۴۴ درصد داوطلبان در آذربایجان شرقی برادران و ۵۶ درصد خواهران هستند.
انتهای پیام/
مراقبان بهداشتی در همه حوزه‌های کنکور آذربایجان‌شرقی حضور دارند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار