در آستانه ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی انجام شد

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با وزیر دفاع

1399/05/30 - 11:12 - کد خبر: 25490 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدارو گفتگو کرد.

به گزارش نصر، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری در چارچوب الزامات دفاعی کشور در عرصه حفظ و صیانت از دریاها گام‌های بلند و ارزنده ای برداشته است، گفت: با توجه به  اهمیت آبراه ها در عرصه های مختلف امنیتی، اقتصادی و گستردگی تردد کشتی‌های تجاری و نفتکش ها؛ تامین امنیت جغرافیای آبی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
وی با بیان اینکه نیروی دریایی ایران جایگاه قدرتمند خود را درعرصه صیانت از آبهای ایران تثبیت کرده است، گفت: حضور قدرتمند نیروی دریایی ارتش در کنار نیروی دریایی سپاه پاسداران به عنوان تکیه گاهی اطمینان بخش در موضوع مبارزه با هرگونه تجاوز و زیاده خواهی و حفظ کننده قدرت بازدارندگی جمهوی اسلامی در دریاها شناخته می شود.
وزیر دفاع افزود: نیروی دریایی ایران امروز این توانمندی را دارد که با  بهره گیری از تجهیزات و سلاح های پیشرفته حوزه رزم دریایی حضوری مقتدرانه درحفظ امنیت از کرانه‌های خلیج فارس و دریای عمان تا اقیانوس هند، و در هر نقطه ای که در آب‌های بین‌المللی نیاز به امنیت سازی باشد حضور یابد و با این هدف جایگاه و نقش خود را به سطح نیرویی راهبردی ارتقا داده است.
امیر سرتیپ حاتمی عزم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را در ارتقای قدرت رزمی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران راسخ و مستحکم بر شمرد و تاکید کرد: ایران به دلیل داشتن مرزهای آبی گسترده نیازمند نیروی دریایی مقتدری است که بحمدالله با تدبیر و رهنمودهای حکیمانه فرمانده معظم کل قوا این امر محقق شده است.
دریادار خانزادی نیز در این دیدار با تبریک روز صنعت دفاعی با تاکید بر ضرورت فعالیت در جهت ارتقای توان نیروی دریایی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی، تصریح کرد: نیروی دریایی با توجه به شرایطی که از دوران دفاع مقدس تاکنون گذرانده و تحریم‌های ظالمانه‌ای را که پشت سر گذاشته، تلاش می‌کند با تعامل و ارتباط تنگاتنگ  با مجموعه صنعت دفاعی هر روز قدرتمند و بالنده تر شود.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش همچنین از تلاش ها و پشتیبانی های وزارت دفاع در جهت نوسازی و بهینه سازی سامانه های دریایی تشکر کرد.
انتهای پیام/
دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با وزیر دفاع خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار