عضو هیات رییسه مجلس:

اعتماد به آمریکا هیچ ثمری ندارد

1399/05/30 - 09:44 - کد خبر: 25486 نسخه چاپی

نصر: عضو هیات رییسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آنهایی که در داخل کشور به فکر ارتباط با غرب هستند، باید بدانند که این کار هیچ ثمری در برنخواهد داشت.

به گزارش نصر، روح‌الله متفکر آزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به تجربه دولت دکتر مصدق در اعتماد به غرب که منجر به کودتای ۲۸ مرداد شد، اشاره کرد و گفت: کودتای ۲۸ مرداد کودتایی بود که توسط آمریکایی‌هایی که به ظاهر با آقای مصدق و دولت آن همراهی می‌کردند صورت پذیرفت و باید گفت که آمریکایی‌ها برای افراد و منافع ملت‌ها ارزشی قائل نیستند و ملت ما هم همیشه از آمریکا ضربه خورده است.
وی افزود: اقدامات خصمانه آمریکا در حوزه اقتصادی، دارویی و حقوق بشر علیه کشورمان وسعت زیادی داشته و اخیرا هم در برجام آن را مشاهده کردیم که این مسائل نشان می‌دهد آمریکا از اساس با کشورمان مخالفت جدی دارد و محصول همه این‌ها بی‌اعتمادی به آمریکا است.
وی تاکید کرد: تجربه تلخ دولت مصدق و بازرگان در اعتماد به آمریکا و قضیه برجام، نشان داده که باید از این تجربه‌ها درس گرفت تا دوباره تجربه تلخی رقم نخورد.
عضو هئیت رئیسه مجلس تصریح کرد: آنهایی که واداده به غرب هستند و فکر می‌کنند دوران غربگرایی پایان تاریخ است، در حقیقت دچار یک اشتباه محاسباتی شده‌اند.
وی اضافه کرد: اکنون مشاهده می‌شود که غرب در حوزه حکمرانی قفل شده و غرب نمی تواند آمال و آرزوها باشد و اعتماد به آن محصولی جز شکست در بر نخواهد داشت.
انتهای پیام/
 اعتماد به آمریکا هیچ ثمری ندارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار