مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز خبر داد:

آسفالت ریزی اساسی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی در تبریز

1399/05/29 - 15:30 - کد خبر: 25472 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از عملیات آسفالت ریزی بلوارشهیدحاج قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش نصر، بابک شریفی با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته همکارانم با اجرای آسفالت تراشی، تسطیح و رگلاژ مسیر پروژه را آماده انجام عملیات آسفالت ریزی نموده‌اند که از امروز عملیات آسفالت‌ریزی اساسی این مسیر آغاز شد.
او افزود: پروژه آسفالت‌ریزی بلوار ملأ صدرا به طول ۲۵۰۰ متر و عرض ۱۶ متر است که توسط سازمان عمران شهرداری تبریز و در محدوده شهرداری منطقه ۳ تبریز اجرا می‌شود.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: به دلیل نوع خاک بستر مسیر لازم بود جهت افزایش عمر آسفالت ریزی با مصالح آهکی زیرسازی پروژه را تثبیت نمائیم که باعث طولانی‌تر شدن مدت زمان اجرایی پروژه شد و همچنین در جهت کاهش ترافیک مسیر و رفاه حال شهروندان حین انجام عملیات آسفالت ریزی بخشی از مسیر برای تردد غرب به شرق باز است.
او با بیان اینکه هرگز کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد افزود: زمانبر شدن اجرای پروژه‌های آسفالت به دلیل لزوم اصلاح اساسی زیرسازی و روسازی مسیرها و اجرای آسفالت با کیفیت است.
شریفی اضافه کرد: به دلیل کیفیت پایین زیرسازی‌ها در برخی مسیرها، لازم است عملیات اساسی راه سازی انجام گیرد که شامل بررسی زیرسازی و تراش، تثبیت، رگلاژ و تسطیح و در مرحله آخر آسفالت ریزی است که به دلیل تأخیرهای به وجود آمده از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.
انتهای پیام/
 آسفالت ریزی اساسی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی در تبریز خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار