با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از مدیر مسئول نصر

1399/05/29 - 16:45 - کد خبر: 25468 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این سازمان و آگاه سازی جامعه از حقوق شهروندی تقدیر کرد.

به گزارش نصر، سیدرضا رهنمای توحیدی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان شرقی این لوح سپاس را به مدیر مسئول این رسانه اهدا کرد.

در این لوح سپاس که به امضای "سیدرضا رهنمای توحیدی"، رئیس هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

فرهیخته ارجمند
با سلام و احترام جناب آقای کریم زاد
هفدهم مرداد ماه، مناسبتی است برای بزرگداشت مقام انسان هایی که به عنوان طلایه داران عرصه خبر و رسانه با مسئولیتی خطیر و با طنین برخواسته از حنجره پاک و تراوش قلم های متعهدشان، تمام سختی ها و زحمت را به جان خریده و مسیر پر فراز و نشیب آگاهی بخشی را به قصد حق طلبی، طی می نمایند.

این روز که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، به عنوان روز خبرنگار مزیّن گشته، برگ زرین دیگری از تقویم رسانه و فرصتی است برای ادای دین به تلاش متعهدانه در صحنه قلم و رسانه برای انعکاس توانمندی های ایران اسلامی و در جبهه مقابل اربابان رسانه ای دشمن فرومایه که به فضل الهی همواره در این نبرد رسانه ای ظفرمندانه درخشیده اند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه و تقدیم صمیمانه ترین تبریکات خود به مناسبت روز خبرنگار، از همکاری های بی دریغ جناب عالی قدردانی نموده و از درگاه باری تعالی مزید توفیقات تان را در تحقق اهداف مقدس آگاهی بخشی به جوامع انسانی مسالت می نماید.
انتهای پیام/
تقدیر مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از مدیر مسئول نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار