خبر/

ستاد برگزاری مراسم محرم آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای صادر کرد

1399/05/29 - 12:41 - کد خبر: 25456 نسخه چاپی

نصر: پیرو مذاکرات و مراجعات مردمی در خصوص نحوه برگزاری مراسم‌های محرم بخصوص دستجات ستاد برگزاری مراسم محرم آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش نصر، پیرو مذاکرات و مراجعات مردمی در خصوص نحوه برگزاری مراسم‌های محرم بخصوص دستجات شاه حسین گو و استعلام صورت گرفته استانداری آذربایجان شرقی از دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، جوابیه کمیته ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا جهت اطلاع عموم مردم شهید پرور و ولایی استان به شرح ذیل است:
با احترام، پیرو مذاکره تلفنی روز سه شنبه، مورخ ۲۸/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ در خصوص مصادیق قید شده در تبصره ۱ ذیل بخش سوم؛ دستورالعمل ضوابط برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر سال ۱۳۹۹ ابلاغیه ۷۱۰۴۵ مورخ ۱۶/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ وزیر کشور به آگاهی می‌رساند همانگونه که در بند مذکور قید شده کلیه مراسم‌های خاص در برخی استان‌ها از جمله "شاه حسین گویان" در آن استان به دلیل تجمع، تراکم و جابجایی و ضرورت پیشگیری از شیوع و سرایت بیماری ممنوع است.
انتهای پیام/
ستاد برگزاری مراسم محرم آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای صادر کرد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  رسول رهی گنبری   4 سالها پیش  

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی. ممنون از زحمات شما در ستاد ملی مبارزه با کرونا وکادر درمان بیمارستان ها.تصمیم بسیار بسیار منطقی و استراتژیک اتخاذ شده برای پیشگیری از فاجعه ای بزرگ. من خودم راننده تاکسی هستم و با وجود اینکه همه‌ی مراتب احتیاط و پیشگیری را رعایت نمودم باز هم مبتلا به کرونا شدم. الان ۲۱ روزه کار نکردم ودر خانه با فرزندی که بیماری نقص ایمنی اولیه دارد هم منزل شده ام. خواهشمندم از شهروندان بخاطر خانواده ها مراعات کنند امام حسین که جانمان فدای ایشان باد، نمپسندد از طرف ایشان و به اسم این مظلوم تاریخ آسیب و گزندی بر مومنان و دلسوختگاش وارد آید والسلام.
پژوهشیار