فرمانده پلیس راه استان اردبیل؛

پارس‌آباد مغان رتبه اول استانی تصادفات جاده‌ای را دارد

1399/05/29 - 11:00 - کد خبر: 25439 نسخه چاپی

نصر: فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: آمار تصادفات در پارس‌آباد مغان سیر صعودی دارد و در رتبه‌بندی آمار تصادفات و فوتی‌های این شهرستان بالاتر از کل استان است.

به گزارش نصر، سرهنگ حجت فتاحی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک پارس‌آباد افزود: در صورتی که تا پایان امسال تصادفی رخ ندهد باز هم این منطقه در رتبه اول بوده و نسبت به سال‌های گذشته افزایش آمار دارد.
وی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته آمار حرکات نمایشی در شهرستان پارس‌آباد نیز افزایش یافته است، این در حالیست که این آمار در کل استان سیر نزولی دارد.
او گفت: تیمی متشکل از کارشناسان زبده استان برای بررسی موانع و مشکلات طرح ترافیکی پارس‌آباد تشکیل شده و با طراحی و استخراج موانع و مشکلات ترافیکی نسبت به سازماندهی و اجرای آن اقدام خواهد شد.
فرمانده پلیس راهور استان اردبیل اظهارداشت: نسبت به امکانات ترافیکی استان اردبیل جزو فقیرترین استان‌ها بوده و در زمینه دوربین‌های پلاک‌خوان در رتبه پایین جدول می‌باشد.
فرماندار پارس‌آباد مغان هم در این جلسه گفت: دستگاه‌ها و مدیرانی که از اعضای اصلی شورای هماهنگی ترافیک هستند باید در حیطه وظایف و اختیارات خود قبول مسوولیت نمایند تا عواقب ناشی از بی‌مسوولیتی گریبانگیر آنها نشود.
ابراهیم امامی افزود: مصوبات جلسه شورای هماهنگی ترافیک بسیار مهم است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا شود.
امامی گفت: اگر پارکینگ‌های عمومی و شخصی، ساماندهی خودروها، ایستگاه‌های روستایی و شهری، اصلاح رفوژ، چراغ راهنما،سرعت گیرها و تابلوهای راهنما و دیگر مشکلات ترافیکی از لحاظ فنی در شهرستان اصلاح شود قدم‌های موثری در این زمینه به اجرا در می‌آید و مورد استقبال مردم نیز قرار می‌گیرد.
فرماندار پارس‌آباد اظهارداشت: با هرگونه هنجارشکنی و تشویش عمومی در شهر باید برخورد شده و با اعمال قانون کنترل شود.
انتهای پیام/
پارس‌آباد مغان رتبه اول استانی تصادفات جاده‌ای را دارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار